miercuri, 25 aprilie 2012

Premiu Concurs "Daruim de Dragobete" - Luca


copilarim
Hello!!
:D daaa... tot cu "mana libera la compus articole lungi "- cel putin mie asa mi se par pentru ca pot alerga in voie pe aici.. Ok.. gata nu va mai bat la cap.:)) - Dar totusi:D - pentru cei care inca nu stiu (slabe sanse) tastatura mea are probleme, asa ca ori de cate ori scap la cea de la laptopul lui Tati... ;)) ma dezlantui... hihi. Bun - nu promit ca nu voi mai aminti de acest lucru...:)).
Va povesteam luni despre premiile virtuale pe care le-am oferit la concursul organizat de Amy - "Daruim de Dragobete" si anume de premiul oferit Andreei. Dar inainte sa  trec la urmatorul premiant vreau sa sa impartasesc ceva. Sunt sigura ca probabil si voi (ca si mine in prima faza) aveti, sau ati avut impresia ca un "premiu virtual" este mai usor de realizat si ca nu este asa valoros (prin lipsa sa de "materializare".. ca sa zic asa) ca unul material. Bun, adevarul este ca da, in principiu cam asa pare, la prima vedere. Si eu m-am gandit initial - ok... nu am cand sa mai lucrez alte jucarele, hai ca desenez - merge mai repede: WRONG! Adica gresit pe romaneste. Pai... da! Nu ca nu as fi stiut - dar desenul dragilor "scoate untul din oameni" - si "ochii din cap". Hahahaha! Nu ma intelegeti gresit (am eu un umor care deseori e inteles gresit, unde "deseori" = in majoritatea cazurilor. asa ca deobicei eu rad sa lesin si ceilalti se uita la mine "ca la dentist")- e minunat sa oferi un desen - dar implica foarte multa munca, daruire, research (in romaneste cum e termenul potrivit.. pregatire/ cautari) in fine... timp si rabdare. Deci... a durat in unele cazuri si pana la de 10 ori mai mult decat timpul alocat unui amigurumi mic - din simplul motiv ca eu nu pot desena pe banda:D. Ok.. vorba englezului "you got my secret".


Asadar - nu, nu este mai usor. Premiile virtuale implica timp, rabdare, multa munca, daruire... Si sunt foarte valoroase.:P Cel putin pentru mine (si nu ma refer doar la ce fac eu, ci in general, tocmai pentru ca stiu ce implica). De ce am scris toate aceste lucruri? Pentru ca aveam de mult senzatia asta ca tindem la un moment dat sa nu mai apreciem ceea ce nu este neaparat material (desi uite - probabil tocmai din aceasta cauza am ales si varianta "orar" in acest caz). Si .. pentru ca uneori uitam sa apreciem ceea ce ne este oferit pe gratis: munca unui blogger de exemplu. A noastra, a voastra!! Da.. pentru ca muncim sa realizam articolele, ne documentam (aaaahhh cuvantul potrivit la research:P), experimentam, venim cu solutii cu propuneri, cu proiecte (am dreptate, nu ?- vorbesc acum in numele nostru = noi si voi)..  Si m-am gandit sa scriu aceste randuri tocmai la premiul acordat lui Luca tocmai pentru ca este vorba de un suflet de artist - este un baietel foarte talentat, care canta la pian si creeaza, alaturi de fratele lui. Mamica lor este o persoana deosebita care ii incurajeaza si sustine si de aceea am simtit ca pot scrie in acest articol cateva cuvinte pe care sa le dedic comunitatii noastre online: a celor care creeaza, scriu si impart cu cei din jur, care provoaca la creativitate, a celor care citesc si sustin si raspund la provocarile creative si la randul lor scriu si creaza si provoaca.. Este un cerc minunat:)!


La final va multumesc ca ne cititi, ca va implicati, ca ne sunteti alaturi. Va multumim pentru blogurile si creatiile voastre minunate, pentru cuvintele de incurajare, dar si pentru sfaturi si "critici constructive"! Azi sarbatorim "virtualul":).

12 comments :

AlinaS. spunea... [Raspunde]

Nu stiu cine te-a suparat, dar eu una sunt de acord cu tine! Chiar daca nu fac asa ceva, ma uit la ele si vad ... toate detaliile sunt sigura ca mananca foarte mult timp! Si nu te intreb cand ai timp pentru toate astea (ma irita intrebarea pusa asa) ci .... timp stiu ca nu ai, dar te intreb cum reusesti sa te organizezi pentru toate si in acelasi timp iti MULTUMESC pentru ca iti faci timp pentru noi! te pup si te imbratisez cu drag!

copilarim spunea... [Raspunde]

Alina nu e suparare - pur si simplu am simtit nevoia sa scriu cateva randuri despre acest lucru:P. Nu e o aluzie la cineva, nu este o urmare a unei suparari... sunt doar niste lucruri care se mai uita:), sau ignora.
cu mare drag, atat cat pot - n-am niciun secret si in ultima perioada chiar nu stiu cum am jonglat printre toate. ma simt putin vinovata ca nu am reusit sa ma organizez mai bine..:)

Gianina spunea... [Raspunde]

Sa stii ca pana sa-mi faci tu avatarul,mi s eparea un pic ca e mai usor un premiu virtual(deci nu desen),iar cand am castigat avatarul mi s-a parut asa important si atat de pretios,pentru ca punandu-ma in locul tau,eu n-as putea sa fac sau mi-ar lua muuult timp si atunci un astfel de efort se apreciaza...nu stiu daca ai simtit cat m-am bucurat cand m-ai desenat(daca eram langa tine fizic,ai fi recunoscut dupa o imbratisaree maree) si-mi place atat de mult cum m-ai facut ca ma gandesc sa mi-l scot pe hartie(am impresia ca lucrurile digitale sunt cam ireale...nah,asa sunt eu mai de moda veche...nici cartile on-line nu-mi plac vreau sa "simt" cartea)
Gata,scuzati,ca m-am luat cu vorba si am scris ditamai comentariul.
Pupici!
ps Frumusel mai e Luca

copilarim spunea... [Raspunde]

Gianina sa stii ca si eu vreau sa il scot pe al meu pe hartie lol - dar cred ca asta cu scosul pe hartie mi s-a accentuat dupa ce din greseala am pierdut un desen la care mai aveam de colorat cam 5%.... s-a inchis fereastra si cand mi-a aparut m-am panicat si in loc de cancel am dat no=)) si uite asa munca mea pffff s-a dus.
Ma bucur tare mult ca iti place. Oricum se pot printa, asta e clar;)). Eu nu mai am imprimanta de anul trecut.. si la multifunctionala pe care o mai foloseam s-a dus cartusul (si e NUMAI 100 de ron unul.. yeahhhh;P).
Pup si eu - si da e un copil extrem de expresiv si frumos ! (nu stiu cat de bine mi-a iesit mie ;P)

claudia spunea... [Raspunde]

super,imi place,felicitari,faci minuni cu desenele!!!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

iti multumesc Claudia - tu faci minuni cu acul:D!

ghemulet spunea... [Raspunde]

ce dragut a iesit...l-am vazut si [e cel de mai jos..este tare fain...esti toata numai talent :P.Te pup

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

bun venit in lumea celor care scriu muuuult. se vede ca ti-e dor de scris. sa te felicit? nu e de ajuns. sa te imbratisez? sunt prea departe. dar ma gandesc cu drag la tot ce faci din pasiune. ai putea sa-mi trimiti si mie un pic din plinul tau de drag cu care faci totul si toate?

copilarim spunea... [Raspunde]

iti multumesc mult draga mea, noroc ca sunt ”berbec” ca altfel as simti cum imi cresc cornitele... glumesc nu ma luati in serios - in viata e bine sa razi cat mai mult:P
asta va doresc si voua;))

Amy spunea... [Raspunde]

Ai mare dreptate, draga mea Rux! M-am cam suparat si eu pe lumea asta virtuala, mai demult, este adevarat, fiindca oamenii cred ca tot ce este pe internet li se cuvine pur si simplu si ca, pana la urma, este o obligatie din partea noastra sa le oferim totul pe tava, moca. Munca noastra nu este deloc apreciata si stau si ma gandesc daca nu am gresit punand la dispozitie atatea informatii, modele etc.
Cand am discutat cu tine despre varianta "orar" exact la asta ma gandeam. Stiam ca oamenii nu vor sti cat de mult ai muncit la un avatar daca ei nu ii vor gasi utilitatea. Era posibil ca totul sa se reduca le avantajul propriu si era mare pacat de tot efortul facut.
Ai facut lucruri exceptionale, ca tot ceea ce iese din mainile tale, de altfel.
Si Luca este leit cum il stiu eu. Bravo, Rux! Felicitari, Luca!

Maria spunea... [Raspunde]

Buna! Draga Rux, si noi mamicile de pe Copii si Mame ne numaram printre marii norocosi de a purta la vedere, cu mare, mare bucurie si incantare nemasurata!!!, un avatar de la tine. Un desen virtual care ne reprezinta in detaliu - iar la noi a fost enorm de mult de lucru, ba unde mai pui ne-ai implinit si fiecare moft :D. Eu iti multumesc inca si inca o data pentru rabdarea, efortul, talentul si inspiratie pe care ni le-ai daruit odata cu avatarul pe care la-i lucrat special pentru noi. Pentru noi este un talisman care povesteste el insusi despre copii si copilarie! Iti multumim si te imbratisac din si cu toate inimile!

copilarim spunea... [Raspunde]

Eu ce mai pot sa va spun dragelor? Multumesc mult va imbratisez!

Trimiteți un comentariu