luni, 23 aprilie 2012

Premiu Concurs "Daruim de Dragobete" - Andreeea


copilarim
Buna:)!
Din categoria "restante la greu" ma intorc cu forte proaspete!!:) Oh, da - ati ghicit! imi redactez articolele de la o tastatura viabila. :D Am avut ieri inspiratia sa imi pregatesc pozele si acum jubilez - de parca as scrie (=compune) o simfonie a primavarii - alunecand usor pe taste... Hihihihi!!!
Elanul meu "muncitoresc" - sau sa ii zic avant... da, mai degraba - a fost intrerupt de sarbatoarea de azi - nu, nu de Ziua Internationala a Cartii (si indraznesc sa mai fac o paranteza spre disperarea voastra probabil - nu uitati de Cartea mea calatoare - prima oprire o face la Rha asa ca pana termina ea de citit avem timp sa facem lista si sa o adaugam la finalul cartii lpe care intentionez sa o copertez pentru ca daca la primul transport a suferit "sifonari" nu vreau sa imi imaginez cum ar arata la final... si eu as vrea sa fie ca noua:P)... asa unde eram (va doriti sa scriu de la laptopul meu suferind, asa-i?:P) daaaa azi este Sfantul Gheorghe  - asa ca la multi ani  celor care se sarbatoresc astazi:)! Deci abia maine "intru in paine" - azi pot sa mai "lenevesc" (da, sigur, cu cata grafica am de finalizat... numai de lenevit nu am timp:P). Dar sa revin la subiect (vedeti ca am pus dupa poza "more/aflati mai multe" ca sa nu incarc prea mult pagina principala:D):



Avatarul de mai sus este o parte din premiul oferit de mine (premii suplimentare:P) la concursul organizat de Amy  pe Casuta Copiilor - "Daruim de Dragobete". Mie imi place tare mult cum a iesit:). Acum sper sa i fi placut si Andreei - o mica printesa blonda cu ochi albastri:). Pe langa avatar, Amy s-a gandit ca ar fi interesant sa adaug desenul pe un orar - si asa am si facut (am adoptat ideea si pentru premiile oferite ulterior la concursul aniversar Copilarim). Iata ce a iesit:



Avantaje? OOO abia astept sa imi fac si eu orar;)) - il pun in tipla... stai care era termenul - il laminez:D! Si poate fi folosit si refolosit (stiu ca exista niste carioci speciale cu care se poate scrie si apoi se sterg usor). Ehhh:) Eu ma intorc la desenat si programat (nu inainte de a raspunde la cat mai multe restante legate de scris "in voie"). 
Sa avem o saptamana minunata!!!


5 comments :

AlinaS. spunea... [Raspunde]

E foarte frumos Rux! Mare talent ai!
Multumim si noi de premiu!
pup

copilarim spunea... [Raspunde]

Cu mare drag Alina!
va pup si eu:D

Amy spunea... [Raspunde]

Seamana perfect cu frumoasa Andreea! Este chiar ea. :)

copilarim spunea... [Raspunde]

:D

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

o frumusete de fetita desenata de niste maini magice...ale cui? ale cui? Rux bineinteles.

Trimiteți un comentariu