vineri, 12 august 2011

Amigurumi Sandy Belle and her box

Photobucket
Hello:)!! Uitandu-ma pe poze am gasit cateva cu papusica Sandy pe care am lucrat-o ca premiu pentru Concursul "Sandy Belle si Lydie". Despre prima SandyBelle, papusica mea amigurumi ,puteti sa cititi aici: Sandy Bell -amigurumi doll- . Papusii mele nu am apucat sa ii fac inca o cutiuta, insa pe aceasta nu o puteam lasa sa plece fara cutie, nu?:) Pe viu arata muuult, mult mai bine:). Sunt sigura ca in noua ei casuta ii este foarte bine si ca este iubita! Iar acest lucru inseamna enorm pentru mine.


Dar sa va povestesc putin ce am folosit pentru a realiza aceasta cutiuta simpatica:

 

- carton
- hartie cartonata colorata
- hartie A4 alba si colorata
- lipici stick
- scoci
- capsator
- foarfeci (normala si "ondulata")
-  carioci
-  markere pe baza de apa







Va las ma jos cateva poze facute pe parcurs ce lucram la cutie si cateva cu papusa si cutie. Dati click pe ele daca vreti sa le vedeti mai mari:)!

 - la "proba"-


-spate/fata cu blitz-

- fara blitz -

0 comments :

Trimiteți un comentariu