joi, 21 iulie 2011

Buni


Va mai amintiti de Happy B-Day Daddy!! ? Ei bine azi vreau sa va prezint o papusica inspirata de Buni, buni a mea, evident, asa cum era cand eram eu mica (Rha vrea sa ii fac si o papusica mai mare, sa ii spuneti sa imi ia material.. :D, speciala pentru ea, ca sa o tina langa Haruka).


Nu am decat o poza din perioada de "creatie", din simplul motiv ca daca nu am camera langa mine, eventual atarnata de gat.. lol, cand ma apuc sa creez uit cu desavarsire de tot si toate. De fapt in acel stadiu mai lipsea doar parul - si am gasit un ghem micut de lana, absolut senzational:D, parca facut pentru proiect.


Deosebit la papusica este faptul ca piciorul stang l-am realizat putin fandat din sold, astfel incat il pot aseza ca si cand ar merge papusica - e o chestiune facuta din umplutura, dar ma gandesc serios la niste proiecte "articulate" - mai trebuie doar sa ma hotarasc ce si cum sa folosesc.


Ce am folosit:
- croseta de 2.5mm
- fir bumbac (talmaciu sibiu), mediu, subtire si intermediar intre cele doua
- ac cu varf bont
- vata (umplutura)
- lana (par)


Sunt curioasa care papusele (sunt deja destule) va plac mai mult si de ce... Si ce v-ar mai placea sa vedeti? Imi puteti raspunde aici, sau pe mail si bineinteles va astept oricand intrebarile sau propunerile, cu drag!

0 comments :

Trimiteți un comentariu