marți, 21 iunie 2011

Happy B-Day Daddy!!


Astazi il sarbatorim pe Tati si, dupa multe planuri neconcretizate, ieri, cand efectiv nu stiam ce sa mai fac, am luat croseta si.. iata ce a iesit! Poza de mai sus e facuta noaptea tarziu - motiv pentru care am mai facut cateva cu blitz (le voi pune la finalul articolului) si azi am mai facut cateva fara! Abia astept sa ii dam cadoul sarbatoritului (la muuuuuulti ani Tati!! sa ne traiesti, sa fii sanatos -abia astept sa citesti si articolul;P).




Ce am folosit:
- fir bumbac mediu si subtire (alb, crem, rosu, verde, gri, negru, maro)
- fir acril negru (pentru par)
- stuffing bumbac (adica vata)
- croseta metalica 1 si croseta de 2.5mm
- ac de lana (adica bont)
- sarma modelaj maro
- multa rabdare !!



Despre model:
- este unicat:) 
- are aproximativ 9 cm (inima aprox. 1.5cm)
- partea de jos a halatului, marginile, gulerul, buzunarul si mansetele sunt atasate
- ochelarii sunt sustinuti de nas:P (pot fi scosi)
- inimioara este prinsa de mana
- este un cardiolog:D (hihi)
- cutia urmeaza sa o fac (am o idee noua, asa ca sa imi tineti pumnii)

 

 

 

Mai sus sunt pozele cu blitz, de aseara - in realitate arata mult mai fain, dar ca idee.

0 comments :

Trimiteți un comentariu