luni, 25 aprilie 2011

Cercei - Colectia 2010

OOOOOOOk Incepem saptamana cu un articol luuuuuuuuung de tot. Asta pentru ca voi "trece in revista" cerceii pe care i-am adunat in colectia pe anul 2010. Asa cum am facut si la celelalte articole voi sorta cerceii in functie de autoarea lor si voi scrie cateva randuri despre fiecare in parte. Daca vreti sa ii revedeti e suficient sa apasati pe link si veti vedea articolul cu poze si materialele folosite la realizarea respectivului model. La final voi pune cateva poze mici cu cerceii care fac parte din seturi.
Despre seturi veti putea citi insa maine, in ultimul articol dedicat colectiilor de bijuterii realizate anul trecut:P.





Made by Rha
๐ŸŽ - Heartagrama
- prima pereche de cercei pe care Rha i-a realizat; designul a fost special conceput pentru prietena noastra Ramo care isi serba ziua de nastere.
๐ŸŽ - China
- cerceii care au avut un succes rasunator la mami. In general eu i-am botezat lui Rha cerceii, iar acesta m-au dus cu gandul la rochita unei papusi imbracate in port traditional chinezesc.
๐ŸŽ - Bycicle
- ce pot spune despre sora mea este ca uneori ma uimeste cu imaginatia ei:). Cercelusii acestia fac parte din categoria "ce faci?" si raspunsul apare odata cu finalizarea "jocului". Pe mine m-au dus cu gandul la acele biciclete cu o roata mai mare si una mai mica ... probabil ca stiti la ce ma refer, daca nu dati o cautare sa vedeti cum aratau la inceput bicicletele:).
๐ŸŽ - Invartite
- daca nu sunt "invartite", ce sunt?:) Ce-mi amintesc este ca desi pareau grele, era doar o parere.
๐ŸŽ - In culori
- cred ca prima pereche de tortite, unicat cu siguranta pentru ca sora mea a folosit numai margelute dintr-o serie limitata. Sunt foarte colorate si dragute.
๐ŸŽ - Elefantei
- ce-i mai plac surioarei mele? Elefanteii!! Si cum si-a luat doi cuprati, le-a creat o pereche de cercei in care se integreaza perfect.
๐ŸŽ - "Azteca"
- cercelusii acestia pe mine m-au dus cu gandul la America de Sud. Sunt foarte usori si vin atat de bine!
๐ŸŽ - "C"
- cercelusii cu C - in cazul in care nu ati observat chiar au un C pe ei. Mie mi se par foarte haiosi; ce pot sa va spun despre ei este ca sunt foarte usori si lanticul acela face "toti banii".
๐ŸŽ - Sailor -moon-
- evident ca sailor moon trebuie sa aibe cercei. Cum sa ii lipseasca cerceii din colectie, nu? Ah, nu stiti identitatea secreta a lui Sailor Moon? Shhhh .... e Rha, bineinteles.
๐ŸŽ - Spring
- din categoria ..."te joci cumva cu sarma colorata, vezi sa nu o strici!". Din fericire nu a stricat sarma colorata si au iesit niste cercei foarte frumosi (cel putin trandafirasii din sarma sunt atat de draguti!!)
๐ŸŽ - Jocker
- la scurt timp dupa ce a facut acesti cercei, Rha a primit o bratara cu perlute la fel ca cele din cercei, doar marimea era un pic mai mare.
๐ŸŽ - Clopotei
- clopoteii sunt cercei care pot fi purtati oricand si oriunde; inca ma mai intreb cum i-a venit ideea sa faca acea combinatie de materiale:P.
๐ŸŽ - Dragonfly
- desi sunt fluturasi toata ziua in acesti cercei, pe mine m-au dus cu gandul la un film cu Kevin Costner care se numeste chiar Dragonfly. Este un film deosebit, pe care daca nu l-ati vazut, merita sa il vizionati.
๐ŸŽ - Brasil
- cerceii acestia sunt din categoria multifunctionali. Ce inteleg eu prin asta? Pot fi purtati in diverse feluri. Au o parte mobila si acesta poate schimba forma cercelului. Cred ca sunt departe cei mai ingeniosi cercei din acest punct de vedere.
๐ŸŽ - Yu-Baaba and Zeniiba
- alta pereche de cercei "mobili", unicat, acesti cercei m-au dus cu gandul la un anime realizat de studioul Ghibli. In respectivul film animat erau doua surori care aratau la fel - de aici si numele cerceilor.
๐ŸŽ - Viceversa
- si uite asa se "joaca" Rha cu "piesele" unicat din colectia noastra de materiale pentru "bijuterit". Nu are rost sa va spun ca m-a lasat cu gura cascata in timp ce mesteream de zor la o pereche de cercei in care imi prinsesem "degetele" cu totul:)).
๐ŸŽ - Hook
- acesti cercei au fost creati de sora mea ca un fel de completare a setului mamma mia (cel cu bratari). Mie mi s-a parut foarte potrivit si cred ca a fost pana la urma un fel de colaborare, pe care sper sa o repetam pe viitor:D.
๐ŸŽ - Afrodita
- din categoria lungi si extrem de usori, cerceii de mai sus m-au dus cu gandul la zeita Afrodita, poate si din cauza elementului argintat pe care il contin.
๐ŸŽ - Taurus
- singurii cercei care m-au dus cu gandul la Zodiac. Chiar ma gandeam ca poate, poate pe viitor am sa ii sugerez lui Rha sa incercam si o colectie cu acesta tema.
๐ŸŽ - Stormy
- probabil ca nu multa lume stie ca Stormy este de fapt personajul unei povesti scrise de Rha acum multa vreme. Este o furnicuta care isi iubeste foarte mult familia. Mie cu atat mai mult imi sunt dragi acesti cercei. Nici nu mai spun ca imi place foarte mult cum a ales materialele.
๐ŸŽ - Gambalunga
- alt personaj de poveste papa Gambalunga s-a ales cu o pereche de cercei care sa ii poarte numele. Si trebuie sa recunosc ca si-l merita. Cel putin eu cum i-am vazut m-am gandit la acel anime. Oare mai trebuie sa spun ca e unicat?:)).


Made by Rux
๐ŸŽ - Lebede
- dupa experienta avuta cu brosa lebada m-am ambitionat sa imi fac niste lebede pentru mine. Zis si facut... mai ramanea sa rezolv problema cu... "agatatul". Si asa mi-a venit ideea sa le prind intr-o tortita. Mie mi se par de vis... doar sunt lebedele mele:D.
๐ŸŽ - Queen
- printre primele modele pe care le-am facut, si acesta are forma aceea verticala. Ce nu stie insa multa lume este faptul ca nu am folosit decat foarte tarziu tija speciala pentru cercei si ca primele modele, inclusiv acesta sunt lucrate direct pe sarma de modelaj.
๐ŸŽ - Halo
- efectul pe care il au aceste margelute in lumina este de aura. De aici si denumirea.. :) Acest model, cat si urmatorul, a fost creat in timp ce ma gandeam la o pereche de cercei pentru cineva drag.
๐ŸŽ - Petala
- asa cum spuneam mai sus am realizat aceste doua modele pentru un cadou. acum sincer nici nu mai stiu care a plecat pana la urma... pentru ca am ambele modele in posesie. Eu cred ca au plecat amandoua :) catre cineva si sper sa fie purtate cu placere.
๐ŸŽ - Macese
- un succes rasunator (as putea spune absolut, lol) cu siguranta l-au avut macesele. De fapt daca veti avea rabdare sa cititi acest luuuung articol pana la capat din prima (eu va inteleg daca il veti citi pe bucatele, pentru ca nici eu nu stiu de cand timp tot scriu, pun poze, aranjez in pagina etc), veti vedea ca ultimul articol cu cercei le are pe macesele ca protagoniste.
๐ŸŽ - Fagure de miere
- daca nu as stii ca sunt margele as spune ca trebuie sa fie bomboane si neaparat dulci. Si au fost purtate cu succes de mami anul trecut in vara.
๐ŸŽ - Citrone
- dupa atata dulce era nevoie si de ceva acrisor si racoritor nu? Printre perferatele mele se numara cu siguranta si lamaitele de mai sus.
๐ŸŽ - Candelabru
- aceasta pereche am realizat-o tot pentru mami (de fapt cam orice faceam mami era prezenta si erau ale ei, logic nu?:p) - clar cel mai mare admirator al nostru.
๐ŸŽ - Antique
- incercarea mea de a face niste cercei care amintesc de cei antici. Mie imi plac foarte mult. Problema (daca poate fi numita asa) este ca firul este cam subtire. Dar in cazul in care se deformeaza usor daca e agatat sau lovit, tot la fel de usor poate reveni la forma initiala.
๐ŸŽ - Green spring
- si acest model a avut mare succes si ma bucur ca l-am putut oferi cadou unei persoane dragi mie care sper sa se bucure de ei. Culorile sunt foarte frumoase si chiar ai impresia unui izvor in padure, pentru ca partea de jos se misca si mai ales in lumina iti da impresia de sclipire a unei ape.
๐ŸŽ - Maci
- macii au fost printre primele mele creatii. Preferatii lui Buni, sunt extrem de finuti si usori. Am impletit destul de mult la ei, dar a meritat.
๐ŸŽ - Oglinzi
- alta pereche pe care mami a purtat-o destul de mult. Am realizat apoi si o varianta a lui cu alt sistem de prindere, pentru una din matusicile mele.
๐ŸŽ - Pearl
- si bineinteles nu puteau lipsi perlele naturale. Iar unul din primele modele pe care le-am facut, foarte migalos si cu un aer usor vintage (am vazut ulterior niste bijuterii foarte vechi care erau lucrate in stilul acesta). Este unul dintre preferatele mele.
๐ŸŽ - Passion Red
- cred ca acestia au fost primii cercei rosii pe care i-am facut. Vin foarte frumos si cred ca pozele ii cam dezavantajeaza.
๐ŸŽ - Medieval
- la acesti cercelusi am sfarsit prin a fi foarte dezamagita. Au iesit cum voiam, dar din pacate materialele nu sunt suficient de rezistente pentru a-si pastra forma. Ma gandesc sa le schimb destinatia si sa ii transform in aplicatii;)).
๐ŸŽ - Deliciu - struguri si coacaza rosie
- daca ati ajuns pana aici clar meritati un premiu, fie el si vizual. Ce ziceti de ceva fructe?:) Imi pare rau doar ca nu am reusit sa surprind cum se vede lumina prin perluta de murano (dar daca va veti uita ceva mai jos la crackers va puteti face o idee)
๐ŸŽ - Lira
- si putina muzica nu strica (mai ales daca sunt si floricele pe-acolo). Ca si cercelusii de mai sus si acestia sunt foarte fini si delicati. Si partea cu lumina reflectata este valabila si in acest caz.
๐ŸŽ - Sea of dreams
- o alta pereche de cercei pe care mami ii adora sunt cei cu delfinii. Sunt de fapt doua variante ale aceluiasi model, cea de-a doua o puteti vedea ceva mai jos. Desi ideea este una singura, margelutele si finalul (cu delfinul) difera.
๐ŸŽ - Teardrops
- delfini si aici. Sunt asa de frumosi si parca ar iesi direct din apa. Si acest model a "zburat" catre cineva drag mie si ma bucur mult ca face pe cineva fericit:D.
๐ŸŽ - Ocean Breeze
- cerceii acestia mi-au amintit de mare, de valuri, de briza marii... Apoi vazand perla cea mare am zis, de ce nu ocean?:) Si asa a ramas.
๐ŸŽ - Clouds
- norisorii... va spuneam ca mie imi plac foarte mult filmele animate realizate de studioul Ghibli; ei bine au niste nori pe-acolo.... absolut superbi. Ce au deosebit cerceii este faptul ca "norii" se vad atunci cand privesti persoana care ii poarta din fata, daca o privesti din profil se vede ca mai sus in poza cercelul din stanga. si partea din interior se penduleaza usor.
๐ŸŽ - Queen Jewel
- o perla naturala turcoaz... mare mare si tare frumoasa. si in jurul ei am "brodat" o mica poveste.
๐ŸŽ - Angels
- si asa a inceput "mini-colectia" cu ingerasi. Am facut acesti cercei pentru Rha. Au la aripi quartz roz si sunt extrem de dragalasi. Si.... sper ca i-au purtat si ii poarta noroc.
๐ŸŽ - Indian Love
- acest model l-am conceput special pentru verisoara mea :). Ei ii plac lucrurile de inspiratie indiana, asa ca am incercat sa combin cateva elemente din acel stil special pentru ea.
๐ŸŽ - Lilac
- floricele mele :). Acest model l-am facut candva in preajma Floriilor anul trecut, pentru mami.
๐ŸŽ - So green
- cum verde este culoarea preferata a Ralucai am zis sa ii fac niste cercei verzi si lungi:)
๐ŸŽ - Under the Sea 3
- acesti cercei i-am facut special pentru alta persoana draga care iubeste aceasta culoare. Cred ca dintre toate perlutele sidefate pe care le am cele pe albastru au fost cele mai deosebite.
๐ŸŽ - Fields of green 2
- spuneam la un moment dat ca seturile cu perlute albastre/verzi/crem-alb au avut un succes foarte mare. Toate erau deosebite din cauza perlelor de sidef care nu erau 2 la fel:P.
๐ŸŽ - Candies
- bombonelele mele roz:);
๐ŸŽ - Zori de zi
- sau buna dimineata soare:)
๐ŸŽ - Yellow Mickey
- de data aceasta numele acestor cercelasi mi-a fost sugerat de Rha -cica seamana cu Mickey Mouse
๐ŸŽ - Crackers
-ah frumosii mei. Va spuneam mai sus despre efectul luminii, ei bine la acest efect ma refeream.
๐ŸŽ - Japanese Fishes
- ei bine chiar sunt doua specii diferite. Unii au capul roz transparent, altii roz sidefat:P
๐ŸŽ - Sea of dreams 2
- despre ei v-am povestit mai multe ceva mai sus. I-am facut cadou Ancutei (nasa mea, sau mai bine spus fiica nasilor mei) de ziua ei anul trecut:D!
๐ŸŽ - Turture
- un alt proiect special facut pentru ziua finei noastre:). Tare mult mi-a placut si acest model "incurcat":).
๐ŸŽ - G
- G sunt cerceii speciali facuti pentru prietena mea Vicky:D. Tare mult mi-a placut sa lucrez la ei si pot spune ca am fost extrem de fericita cand am vazut ce bine ii vin posesoarei:D.
๐ŸŽ - Rock and Love
- si iar un cadou pentru verisoara mea rockerita :D.
๐ŸŽ - Oglinzi -2-
- despre acest model v-am povestit ceva mai sus.
๐ŸŽ - Little Angels
- cand mami a vazut ingerasii lui Rha a vrut si ea o pereche si asa au aparut mititeii acestia.
๐ŸŽ - A's Angels
- iar cadou, de data acesta pentru o prietena buna a lui Rha:)
๐ŸŽ - Blue Angels
- si ca veni vorba de ingerasi acestia sunt cei cu jad albastru:)
๐ŸŽ - Green Angels
- ... si cei verzulii...
๐ŸŽ - Aubergine Angels
- si bineinteles cei visinii! :)
๐ŸŽ - Spuma marii - cercei
- acesti cercei i-am creat special pentru mami; i-a placut asa de mult setul pe care il facusem pentru matusa mea, incat nu am putut sa nu ii fac si ei ceva asemanator (pentru ca sideful asa cum v-am spus este foarte diferit, abia gasesti doua "pietricele" care sa semene)
๐ŸŽ - Raza de soare
- pentru zilele fierbinti de vara, eventual impreuna cu o rochita alba, vaporoasa, asa cum se purtau in Roma antica:P.
๐ŸŽ - Mugur de fluier
- un alt model foarte purtat:)
๐ŸŽ - Frunzulite
- frunzulitele au aparut din "joaca". In plus mie mi se par ca merg foarte bine cu inelul realizat de Rha (il gasiti la inele)
๐ŸŽ - Buchet de trandafiri
- un alt model inspirat de concursul cu "flori" pe care am vrut sa il fac anul trecut.
๐ŸŽ - Triunghiul mov
- ... si asa ma mai joc eu cu figurile geometrice:)
๐ŸŽ - Going to Greece
- si cerceii mei inspirati de filmul mamma mia pe care l-am vazut de nenumarate ori. Ce-am mai impletit la ei....:)
๐ŸŽ - Flori magice
- daca va mai amintiti de floricica de la pandative? Ei bine acestia sunt cerceii inspirati de calatoria Lidiei prin jurul lumii.
๐ŸŽ - Blue Moon
- lunile le-am facut iar pentru un cadou. Si cum fiecare dintre cele doua destinatare avea o culoare preferata a aparut o luna albastra....
๐ŸŽ - Velvet Moon
- ... si una violet.
๐ŸŽ - o floare cu 7 culori
- din titlu cred ca va dati seama ce tema am avut cand am facut acesti cercei. Trebuie sa recunosc ca sunt putin mai grei decat ceilalti, dar nu de speriat:D
๐ŸŽ - o alta floare cu 7 culori
- si varianta mai ... "alungita" a lor! Chiar au 7 culori:))
๐ŸŽ - Fulgi
- fulgisorii sunt pe la Rha. Sunt extrem de usori si s-au potrivit de minune cu o rochita vintage la o nunta.
๐ŸŽ - Copacelul de Iulie - provocare-
- si am ajuns si la prima provocare la care am participat cu niste copacei. Trebuie sa recunosc ca de cand am vazut acele perle plate sidefate m-am gandit ca seamana foarte bine cu coroana unui copac:))
๐ŸŽ - Edelweiss
- initial aceasta pereche trebuia sa fie cadoul meu de ziua lui Mami anul trecut. Doar ca floarea este maricica si ii vin mult mai bine lui Rha.
๐ŸŽ - Floare de colt
- asa ca am facut un model mai micut pentru Mami. Imi plac atat de mult Florile de colt... iar perlele naturale albe isi fac de minune treaba.
๐ŸŽ - Daylilies
- dupa ce am prins "miscarea", sau mai bine zis m-a prins modelul acela de floare pe care il inventasem cu prilejul florilor de colt, nu m-am putut abtine sa nu il incerc si in alte combinatii. Adevarul este ca rezultatul final era mereu un prilej de bucurie, pentru ca imi plac florile. Asa ca am incercat si cu perle naturale galbene....
๐ŸŽ - Viorele
- ... si cu perle naturale violete... Cred ca acestia sunt cei mai micuti.
๐ŸŽ - Zorele
- dupa care am incercat si altfel de variatii si am facut mai multe floricele pe post de aplicatii, o parte din ele transformandu-le in cercelusi.
๐ŸŽ - Floare de cires
- bineinteles nu puteau lipsi frumoasele flori de cires :)
๐ŸŽ - Narcise
- sau narcisele galbene ale lui sandy belle.
๐ŸŽ - Crengute de brad
- printre ultimele modele create anul trecut au fost crengutele de brad... poate si pentru ca se apropia usor, usor toamna, apoi iarna... braduti, stiti voi.
๐ŸŽ - Herzen
- :D si inimioarele speciale pentru Rha, ca sa se asorteze cu pandantivul pe care si-l cumparase.
๐ŸŽ - Macese pentru Vio


Si imaginile cu cerceii care fac parte din seturi, seturi despre care veti citi maine:
๐ŸŽ - Dreams
๐ŸŽ - China Empress
๐ŸŽ - Under the Sea 1
๐ŸŽ - Under the Sea 2
๐ŸŽ - Fields of green 1
๐ŸŽ - Fields of green 3
๐ŸŽ - Sakura 
๐ŸŽ - Ice Queen
๐ŸŽ - "Bleu-Princess"
๐ŸŽ - "Rosu-Princess"
๐ŸŽ - Chei 
๐ŸŽ - Fluturasi
๐ŸŽ - Magnetic midnight
๐ŸŽ - Butterfly... Butterfly..
๐ŸŽ - Magic butterflies
๐ŸŽ - Oranges and butterflies
๐ŸŽ - Padureanca
๐ŸŽ - Camp de vara
๐ŸŽ - Enchanted  
๐ŸŽ - Tribal dance
๐ŸŽ - Bridesmade





0 comments :

Trimiteศ›i un comentariu