vineri, 25 februarie 2011

Hei, cosar, cosar!!

Va promiteam ieri cand am scris despre Visinica, dar si despre Martisor si Martisoara, ca va voi scrie azi despre primul baietel pe care l-am crosetat: un cosar.



Dupa cum bine observati este o poza cu baieti:P ... Unul incerca sa doarma, celalalt era fericit ca tocmai venise pe lume - va dati singuri seama care -cum:P.






Cosarul meu are aproape 9cm:P. Sapcuta este detasabila, la fel si ustensila de curatat hornuri:P (am renuntat pe moment la scara - dar voi reveni cand voi gasi o solutie):



Am folosit:
-croseta 2.5mm
-fir bumbac
-umplutura fibra
-acril
-o scobitoare:P, scotch, hartie si creion colorat

4 comments :

Diana spunea... [Raspunde]

Ce fain e! Si pe el il sprijina Dodo.
Micuta, probabil, e iubita lui. :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@Diana :D
Cosarul meu (inca fara scara si ramas si fara istensila de curata si sapca (sunt in cutie dar nu le puteam lasa la indemna micul n ce a facut pasiune pentru crosetatele mele spre marea mea bucurie ;))) ) are inca un nume mai nou: Tonbo :)))
Un baietel dintr-un film animat de la Ghibli despre care am ammintit - Serviciul de curierat al lui Kiki.
Nu seamana mai deloc cu Tonbo (care are si ochelari) dar daca micul N a fost multumit si cere sa il revada si cand vb pe net, cine sunt eu sa zic ca nu.
oricum la el mai e cum mai... dar sa vezi pe cine a ales drept kiki :))))).

Ca sa fiu sincera cred ca ii pusesem unul langa altul pentru comparatie cat sunt de mari :))). Dar mai stii ce se intampla in cutie cand sunt toti reuniti?. Ohhh Si daca ma gandesc bine, visinica e in cutie si el e afara... :O.


pupici!!!

Micaela Gh spunea... [Raspunde]

Vai chiar un baietel nu am in colectia mea de chibi made by Rux :)))
Si apropo , la ce numar de creatii dragalase ai ajuns?
Pupici

copilarim spunea... [Raspunde]

@Micaela gh ah... pai am facut doar pt Ralu vreo 75 de ingerasi.. Habar nu am.. ma gandesc spre 150? Chiar habar nu am :))).

Pai nici nu am facut baietei asa multi. Doar vreo 3 ;). Hmmm... :D. Trebuie sa ne gandim la acestaspect zic.. hahahaha :D

Trimiteți un comentariu