joi, 24 februarie 2011

In Love

Rosu... alb .... LOVE!!! La momentul(11 februarie:D) cand i-am facut pe cei doi dragalasi de mai jos erau cele mai mici papusele pe care le crosetasem (intre timp am batut recordul).



I-am prins in trei poze cu inimioara :D. Ca sa fie si mai in ton cu sarbatoarea de azi, desi numele lor sunt Martisor si Martisoara :P.



Sa va povestesc cate ceva despre ei.. Prima a fost domnisoara cu funda roz, apoi a urmat baietelul:P. Este de fapt al doilea baietel pe care il realizez.. despre primul va scriu maine. Fetita are 10cm cu funda (fara vreo 8.50cm), iar baietelul tot vreo 8.50 (desi pare mai micut). sapcuta verde poate fi scoasa cu usurinta (tare mult imi place cum a iesit modelul sapcutei:P).







Inainte sa va scriu ce am folosit, vreau sa ii multumesc lui Dodo care m-a ajutat la ultimele "sedinte foto" si a stat atat de cuminte :)). Acestea fiind zie, ce am folosit:
-croseta 2.5mm
-fir acril
-fir bumbac
-margelute de nisip semitransparente bleu
-multa rabdare (ca la mai toate de altfel:P)
Sper ca v-au placut:)!!

2 comments :

Diana spunea... [Raspunde]

Imi plac cei doi indragostiti creati cu drag si sprijiniti de Dodo. :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@Diana imi reamintesc cum am parcurs pasii pana la cea mai mica papusica realizata - eu erau inca maricei ;)).
Ma bucur ca iti plac cei doi :P.

Pupici :*

Trimiteți un comentariu