duminică, 15 aprilie 2012

Participare la concurs foto - de Paste


Printre pregatiri si picaturi am gasit timp sa fac o fotografie cu tema "Concurs Foto de Pasti", concurs care se desfasoara aici: POZE Concurs. Cu aceasta ocazie am scos din cutie o papusa Barbie (hihihi) - ok, sa va explic - papusa este prinsa doar cu sistemele acelea simplu de desfacut si cutia este gen cutie de pantofi, deci nu am "vandalizat" nimic - promit sa va arat. In plus am folosit suportul pe care poate fi asezata in cateva din pozele facute in ultimul timp;)).
Dar sa va arat poza cu care particip si alte cateva realizate tot atunci.. hehe:







Paste Fericit si in lumea papusilor!! :)

Later Update: poza mea a castigat! ma bucurmult pentru personajele dragi mie - de mai sus:).Multumim Laurei pentru concurs!

9 comments :

Moni Kozi spunea... [Raspunde]

Ce frumuseţi adunate în această poză!!!
Te rog să faci bine şi să preiei leapşa http://beejooz.blogspot.com/2012/04/primim-cu-leapsa.html
Pace!

copilarim spunea... [Raspunde]

Draga mea iti multumesc:)!! Am sa preiau cu placere;))

si la voi pace, liniste si bucurii!
rux

claudia spunea... [Raspunde]

Paste Fericit va dorim din inima !!!!!!!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

Paste Fericit draga Claudia!! Cu sanatate si liniste sufleteasca:P!

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

Mult succes la concurs, draga Rux. O poza plina de bucurie.

copilarim spunea... [Raspunde]

Sa fie - m-am amuzat si am avut motiv sa "ma joc" putin cu papusa... haha.. vorba vine.

vavaly spunea... [Raspunde]

O adevarata sedinta foto! Ce de frumuseti create de catre tine. Mult succes la concurs!

vavaly spunea... [Raspunde]

Acum vad ca ai si castigat :)...era si normal... bravooooo... felicitari multe multe, le meriti! Esti cea mai tare!

copilarim spunea... [Raspunde]

Vali a fost chiar amuzant - am tot zis ca imi voi implini la un moment dat si visul meu de a crea hainute la scara "redusa" - gasesc eu o papusa "voluntara"... :))))))) (nu din cele de colectie se intelege). Iti multumesc - chiar m-am bucurat!:P

Trimiteți un comentariu