vineri, 30 martie 2012

Layout de martie 2012:)

Buna!

A venit cu pasi repezi si sfarsitul lunii.... Da, stiu, maine este 31, dar sambata ne rasfatam cu Tom si Jerry, nu? Apropo, maine vom scrie al 101 articol despre motan si soricel...hehe.

Sa revin insa la hainutele de blog ale lunii martie. Ideea a fost aceea de martsor - de unde combinatia rosu-alb, care ar vrea sa aminteasca de snur.  subiectul desenului mi-a fost sugerat de Rha hihi... Am intrebat-o ce sa desenez si mi-a zis...o buburuza:).

Pentru ca lucrand la grafica Provocarilor Verzi am prins drag de avatare manga, am ales sa ac si buburuza in acel stil:). Sper ca v-a placut.

Am mai facut schimbari in meniu si sidebar ( adica meniul lateral). Nu ne suparam daca primim feed-back, penttru ca ne-am dori pe viitor sa facem schimbari majore in structurra - dar treptat, nu brusc, la fel ca si pana acum. Am vrea sa ne apropiem si mai mult de ideea de site. Asa ca ne puteti scrie aici, sau pe mail:).

Speram ca si voua v-a adus martie cel putin la fel de multe bucurii... si suntem si noi foarte curioase ce grafica ne va aduce... apriie. Chiar, va mai amintiti de pacaleala de anul trecut?


0 comments :

Trimiteți un comentariu