vineri, 17 februarie 2012

Set maro - de ciocolata;))

copilarim.blogspot.com
Bunaaaaa!
Astazi va povestesc despre un set crosetat in decembrie, anul trecut:D. Este vorba despre o sapca si o pereche de manusi realizate din lana cu acril (asa e firul:P) maro. O culoare ce aminteste de ciocolata. Ador cum au iesit pozele  - lumina a fost foarte buna in ziua respectiva. Le lucrasem pentru cadoul de Mos Nicolae, dar eu am un mic defect - acela ca uneori nu rezist si dau cadourile mai devreme:)). Asa s-a intamplat si in acel caz, dar am si un motiv intemeiat - a fost cadou de bun venit:D.
Modelul la sapca l-am gasit aici: Streetwise Brim Hat . L-am modificat foarte putin - ca sa iasa exact cum voiam eu (cu ocazia asta am adaugat si pe Ravelry varianta mea: Brown Set. La manusi modelul il gasiti aici . L-am folosit si la Gran'ma gloves. Mie imi plac foarte mult si va las poze sa le vedeti si voi:







6 comments :

Alexandrrra spunea... [Raspunde]

Foarte frumos setul! Dar lipseste o poza pe model. :) Chiar sunt curioasa cum arata sapca.

copilarim spunea... [Raspunde]

da.. greu cu tati:D (dar vine foarte frumos - intra ravely unde gasesti si modelul se face usor cont si gratis si e un tip pozat, si mie mi-a placut foarte mult cum vine. am zis ca o sa imi fac si eu una:D)

KaBea spunea... [Raspunde]

Foarte frumos!Norocul cui l-a primit :D
Pupici.

copilarim spunea... [Raspunde]

Multumesc Bea - tati e norocosul:D hihi!

Prof. drd. Florentina Teacă spunea... [Raspunde]

Invitatie: http://handmadeincovasna.blogspot.com/2012/02/o-altfel-de-invitatie.html

copilarim spunea... [Raspunde]

Merci!! Imediat ce imi dau seama ce trebuie sa fac exact;)) raspund cu drag invitatiei:D!!

Trimiteți un comentariu