marți, 7 februarie 2012

Martisorul din sac by Rux

copilarim.blogspot.comprovocariverzi.blogspot.com
Buna:)
Top, top, top! Iata vin cu un martisor care a scos capul timid din zapada de afara:). L-am lucrat pentru prima provocare verde - Tema #1 "Martisoarele din sac" gazduita de proiectul pe care il realizez impreuna cu Oana, Ramo si surioara mea Rha
Oana (  Dulcea Mea Casa ) a fost prima care ne-a provocat atat pe noi, ca echipa, cat si pe voi! Si deja s-au inscris lucrari foarte frumoase, multumim:D! 
Cand am vazut prima data tema, aveam cu totul alta idee - deja visam la sac de canepa, hai in cel mai rau caz de rafie.. si m-am trezit in ultima zi ca nu aveam material, cand mami s-a amintit ca avem ceva sac in bucatarie. Mi-a taiat din el si surpriza: s-a desirat tot, tot:)))... Eh... ce sa fac.. ce sa fac... dar ce sa fac. Buni langa mine imi zice: "de ce nu crosetezi ceva?"... SIIIIIGUUURR!! Si asa s-a nascut brosa martisor din imagine:



Daca ma uit acum la ea in poza, imi aminteste de o anumita bomboana cu nuca de cocos (nu dam nume.. hahah). la ce m-am gandit eu? O floricica - scoate capul timid din zapada, inconjurata de cateva firicele de iarba verde - verde. Am adaugat si fir rosu - sa ne aminteasca de martisor..  Si deja si-a gasit stapana (o sa plece spre ea cat de curand:D)!!
Mai jos doua poze, cu si fara blitz si la final aveti legatura spre provocari, unde puteti participa si voi cu creatii in tema actuala - va asteptam cu drag!!



click pe poza pentru a merge la Provocare

ps: Data limita de inscriere este 25 februarie (la 23:59).

6 comments :

Amy spunea... [Raspunde]

O idee foarte draguta!

copilarim spunea... [Raspunde]

;)) traiasca sacul:P

Amy spunea... [Raspunde]

Cata migala, draga Rux!

copilarim spunea... [Raspunde]

:) - tot imi doream eu sa crosetez rafie (nu asa subtire, dar merge:D)

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

O brosa frumoasa si delicata, plina de culoare.

copilarim spunea... [Raspunde]

:) din sac!!:P

Trimiteți un comentariu