marți, 13 decembrie 2011

Green Dreamcatcher

copilarim c scrapper in romania
Buna!!
Astazi va arat cateva poze cu dreamcatcherul cu margelute verzi pe care  l-am realizat ca elfitza pentru micutul nostru targ de Craciun pe Scrapper in Romania (Scrapperitzele - Elfitze de Craciun).
Daca nu stiti inca, ne-am adunat fiecare saculetul si am adus cateva lucrusoare pe care le-am pus frumos in vitrina. Daca va fac cu ochiul va asteptam!! (va=elfitzele scrapperitze). Imi mai ramane sa va spun ca cei care vor cumpara vor intra automat in tragerea la sorti de Craciun unde vor putea castiga premii in valoare de 100 de ron oferite de sponsor (si ca idee - printre premii se afla si cateva lucruri care va pot ajuta daca doriti sa creati in stilul steampunk - asta apropo de provocarea curenta de pe Scrapper in Romania!!!

Poate mult mai important este faptul ca o parte din banuti se vor duce catre o fetita care are mare nevoie de ei. Speram sa o putem ajuta astfel si noi, alaturi de voi. Daca vreti sa cititi despre ea, puteti vizita blogul realizat pentru Alexandra. Va rugam mult sa dati mai departe vestea despre micul nostru targusor!! Va multumim!!




Aceste poze sunt facute in timp ce lucram la el, pentru a putea vedea cum arata la final, puteti vizita aceasta pagina pe care se afla poze si cu celelalte lucrusoare:  Sunt elfitza pe Scrapper in Romania!!

 

0 comments :

Trimiteți un comentariu