joi, 8 decembrie 2011

Sunt elfitza pe Scrapper in Romania!!

* apasati pe imaginea de mai sus pentru a vizita micile noastre vitrine in hainute de sarbatoare! *

Ce mi-a adus mie Mos Nicolae, pe langa multa bucurie sufleteasca! Prima mea expozitie cu vanzare, sau targusor:P! Anul acesta scrapperitzele s-au transformat in elfitze de Craciun. Iar eu sunt o scrapperitza :D. Daca aveti rabdare sa cititi tot, va voi arata ce a iesit in mai multe poze la finalul articolului! Unele dintre lucrusoarele pe care le veti gasi acolo sunt "pe stoc"- le pot livra imediat, doua insa se vor realiza doar la comanda!

Pentru ca am fost intrebate - DA Rux (eu)  Laura, Ramona, Mihaela, Doina si Anita (momentan) vom dona o parte din banutii castigati (daca vor fi doritori bineinteles) unei fetite care are mare nevoie - se numeste  Alexandra si am aflat povestea ei de la Sara.

 

Deasemenea, toti cei care vor cumpara ceva realizat de elfitze scrapperitze, vor intra in tragerea la sorti de pe 24 decembrie unde se pot castiga premii in valoare de 100 de ron - mai multe detalii aici.
Va asteptam cu drag!!!


Va las cu poze mai jos si articole detaliate despre fiecare lucruri in parte am scris si voi mai scrie - le gasiti aici.

1. Bradut de Craciun 





2. Dreamcatcher



3. Ornamente de brad prinzator de vise






4. Ingeras amigurumi



5. Elful bradut






0 comments :

Trimiteți un comentariu