marți, 20 decembrie 2011

20. Steaua Craciunului - ornament quilling

http://copilarim.blogspot.com/
Buna:)
In decembrie anul trecut am descoperit quilling-ul la o provocare pe Scrapper in Romania. Am realizat de Craciun un ornament foarte dragut pentru testoasele noastre: Poinsettia quilling.
Anul acesta cu ocazia concursului Impodobim bradul (editia a II a) am pregatit o noua floricica de Craciun! Mie imi place foarte mult cum a iesit!!
Puteti face astfel de floricele dupa diverse tipare (exista pe internet si multe sunt gratis). Eu am ales sa il fac "liber" - adica cu inspiratie de moment. Puteti incerca si asa - va fi un ornament inedit si unicat:P.

Ce am folosit? 
- hartie colorata (rosu, galben - 2 noante, verde)
- lipici la stick
- lipici cu sclipici (primit de la Rha)
- markere cu sclipici (pentru a da "magie"  ornamentului)
Merge si fara sa folositi sclipici - cele de anul trecut sunt fara. Sunt foarte rezistente!!! Nu le-am dat cu lac si nici nu e nevoie. Pentru mai multa rezistenta puteti folosi o hartie usor cartonata.





0 comments :

Trimiteți un comentariu