sâmbătă, 3 decembrie 2011

03. Barbie Winter Fantasy

 http://copilarim.blogspot.com
Buna!!:) 
Sub cel de-al treilea fulg al calendarului advent se ascunde o papusa. Eu am in general o slabiciune pentru tot ceea ce este frumos. Nu am colectii propriu zise (pentru ca nu-mi permite spatiul si apoi sunt o persoana destul de responsabila in ceea ce priveste investitiile banesti). Povestea micutei mele colectii de papusi Barbie este pe scurt aceasta: sora mea a primit o astfel de papusa la inceputul anilor 90 de la niste prieteni dragi. Mi-am dorit eu una "de colectie". Pe vremea aceea la noi se gaseau doar 2-3 astfel de papusi, foarte scumpe si.. cam sterse. Ei bine a trecut timpul, prin 2006 am reusit sa ma tin de promisiunea facuta sorei mele si sa ii iau dintr-o calatorie in sfarsit papusa promisa cu 10 ani in urma (96)... iar anul trecut cand cautam sa ii iau un cadou pentru ziua ei am gasit papusi de colectie de vanzare. I-am luat 4... si apoi am mai cumparat (deh.. sunt si eu om, si uneori am si eu slabiciuni!) dar nu regret - probabil mi-as mai fi achizitionat cateva daca as fi avut spatiu... Nu de alta dar merit sa ma mai rasfat si eu (lol). Serios vorbind! E bine sa iti creezi un mic spatiu al tau care sa te incarce pozitiv.. si o particica din acest spatiu este ocupata de mini-colectia despre care va povesteam. Totul este sa stii cand sa te opresti:) - si sa ai si vointa sa te opresti.. haha.
Barbie Winter Fantasy for Avon (1996) este papusa pe care o puteti admira mai jos. Este realizata pentru colectia Avon si are o cutie foarte frumoasa, tip carte. Papusa este facuta in 96 dar este noua, nefiind scoasa din cutie.. deloc. Mie imi place foarte mult combinatia cromatica a hainutelor, poate un pic neobisnuita pentru sarbatorile de iarna pentru cei foarte obisnuiti cu consacratul alb-rosu-verde... sau alb-albastru. Parul este o nuanta splendida - bond nordic..







Sper sa va placa!! Pe curand:)

0 comments :

Trimiteți un comentariu