joi, 24 noiembrie 2011

Poinsettia Dream


Unul dintre premiile din kit-urile de la concursul nostru Impodobim Bradul II este format din Poinsettia Dream. Cunoscuta si sub denumirea Steaua Craciunului, sau simplu Craciunita, aceasta planta isi schimba culoarea frunzelor din verde in rosu si infloreste deobicei in preajma Craciunului (spun deobicei pentru ca a mea a inflorit si in alta perioada). Floarea este de fapt galbena si se afla in mijloc si la a mea am observat ca "plange"). Am incercat sa realizez un model si cu ajutorul tabletei grafice si iata ce a iesit. Sunt 4 variante, in poze sunt doar doua. Cele patru variante pot fi combinate de unde rezulta o multime de floricele unice:).
Am imprimat cu multifunctionala modelele si din pacate nu mi-au iesit exact culorile dorite (nu stiu de ce... si din pacate imprimanta mea s-a defectat:(). cu toate acestea mie imi plac foarte mult - chiar mai mult decat daca ar fi iesit ce alesesem eu, culmea. Am ales sa impart si cu voi aceste decoratiuni si aveti sansa sa le castigati daca va inscrieti in concursul nostru. Bafta!!

0 comments :

Trimiteți un comentariu