luni, 25 iulie 2011

Bride Doll and her box

Am promis acum un secol (lol) ca voi scrie despre cum am lucrat miresica si voi mai adauga poze (am reusit sa selectez din "teancul" virtual cateva). Urmeaza un articol luuung, sa nu spuneti ca nu v-am zis.
Ei bine daca nu stiti cine este domnisoara, puteti citi cate ceva despre ispravile sale aici: Bride Doll - the winner . Deasemenea puteti citi in engleza cateva cuvinte despre making of  pe instructables: Bride Doll (in english) - participa si la un concurs cu tematica nunta, asa ca daca va place ne puteti vota:).
Ideea acestei papusi mi-a venit cand lucram de zor la un proiect pentru concursul Mireasa 2011, organizat pe formul CDB. Povesteam la vremea respectiva ca aveam in proiect ceva f simpatic cu un fluturas/ sau floricica - era in lucru, doar ca nefericitul element a ajuns sub dulap, si pe acolo isi face veacul. Asta pana cand voi gasi ceva destul de lung sa il "pescuiesc". Si atunci am zis sa fac o papusica.... tot imi place mie papusile mirese - mi se par foarte dragalase.

 

Mai intai am inceput cu picioarele, trunchiul si capul. Papusica are picioarele lungi si subtirele si corpul micut (imi place foarte mult acest model si chiar ma gandesc sa il mai folosesc pe viitor pentru a crea o papusica cu haine detasabile, eventual realizate din material).




Si asa arata corpul dupa ce i-am atasat si mainile. Dupa cum se observa papusa are un fel de body (linia de la mijloc este locul unde incep sa lucrez partea de jos a rochitei) si pantofiori:


Pentru ca mi-am dorit sa ii face papusii bijuterii i-am facut si urechi. Dupa ce le-am prins de cap, am lucrat parul... a durat o vesnicie dar a iesit absolut superb. L-am prins intr-un spic, folosind o "panglicuta" din satin.


Mai jos cateva detalii din timp ce realizam partea de jos a rochitei. Am combinat si TC (piciorus triplu) - pentru ca firul folosit era undeva intre subtire si mediu si lucrat cu croseta metalica de 1 aparea ca o dantela. Am folosit acest piciorus in cele doua randuri unde am inserat apoi panglica de satin...




Probabil ati observat mai sus si "ceva albastru" - m-a amuzat foarte tare acest element. Si iata si miresica gata, asteptand sa ii mai fac cercei, colier si tiara:


Dupa ce am terminat-o am zis ca trebuie sa ii fac cutie, pentru a o feri de praf. Iata cateva poze cu domnisoara in cutia neterminata si cu bijuteriile:




Doua poze in care i se vede foarte bine parul, dintr-o parte si din spate pozat si trei poze cu rochita in centrul atentiei:





Revening la cutie, in partea dreapta am realizat un soare 3d - din pacate este foarte mic si nu am reusit sa ii fac atunci o poza foarte clara, dar cat sa va faceti o idee sunt ok pozele. Am folosit perforatoarele despre care am scris aici: Punch Flower Craft de la Joanna Sheen.


Ce am folosit la Bride Doll:
- fir bumbac subtire, intermediar, mediu
- vata-bumbac (umplutura)
- croseta 2.5mm si metalica de 1
- ac bont de lana
- multa rabdare:D


Ce am folosit la cutie:
- carton (eu am reciclat cartonul de la un set de ciorapi)
- hartie colorata usor cartonata A7
- coli obisnuite albe A7
- carioci
- perforatoare margareta si soare
- foarfeca speciala (care taie cu model)
- foarfeca normala
- scoci
- lipici solid la stick
- creion, guma
- capsator
- pattern fluturas si inimioara (am mai povestit eu de "presa" primita de la Rha)
- acul bont si un fir de ata cu ajutorul carora am prins papusa sa nu "plece la plimbare" si eticheta.


Ce am folosit la bijuterii:
- sarma modelaj argintie 0,3mm
- margelute de nisip albe
- margele de nisip transparente si bleu
- margele tubulare semitransparente sidefate
- margelute de nisip crem sidefat
- margeluta in forma de inimioara
- ac si tija cercei argintii (asa cum am mai zis este baza normala de cercel si poate fi purtata nu doar de papusa;P)


Sper ca ati rezistat pana aici - stiu ca a fost un articol luuuung. Eu si Bride Doll  va multumim si speram ca v-a placut articolul:P.


0 comments :

Trimiteți un comentariu