marți, 19 iulie 2011

Alice and the cat


Buna:)! azi va povestesc putin despre Alice si motanul ei gri. Setul este o copie - voi scrie si despre original care beneficiaza de un "mini" tutorial- dupa un set realizat special pentru ziua unei persoane foarte dragi noua. Mi-a placut atat de tare incat mi-am facut si eu o fetita si un matz si i-am botezat: Alice and the cat.

Cam asa aratam noi la lumina naturala:). Sunt micuti: fetita are in jur de 5cm.. si pisicul pe jumatate. Ce am folosit:

- croseta de 2.4mm
- fir bumbac mediu (talmaciu -sibiu) - mai multe culori
- fir bumbac subtire pentru detalii (cel alb de la mustati este intre mediu si subtire)
- bumbac (vata) ca umplutura
- ac bont, de lana


Alte detalii:
- Alice are o fundite portocalie cusuta in par, iar partea de jos a rochitei este atasata;
- parul fetitei este format dintr-o mesa si bucle atasate; a fost prima data cand foloseam aceasta tehnica daca ii pot spune asa... si apoi am preluat ideea buclelor si la Lydie.


- motanelul are cateva dungulite albe
- sunt foooarte eco friendly, bineinteles.


Va las mai jos cu mai multe poze (am facut atat de multe - mi se mai intampla uneori- incat am zis ca e pacat sa nu va arat si de la sedinta foto cu "capacul" de la camera foto.. lol). Sper ca v-au placut !

din fata

din spate

din lateral (lol)

bye bye!!

PS: Ce credeti? Ar merita o poveste?:)

0 comments :

Trimiteți un comentariu