duminică, 26 iunie 2011

Reminder concurs

Buna!! Stiti ce zi este azi?:) Duminica 26 iunie - mai putin si spunem stop concursului. A fost neasteptat de frumos!! Va multumesc tuturor pentru participare si daca nu ati reusit sa va inscrieti pana acum, mai aveti timp pana diseara (mai precis la miezul noptii).- gasiti link catre concurs in meniul din stanga :). Maine vom publica lista participantilor si veti putea vota (27-29 iunie) favoritul aici, pe blog, dar si pe facebook (pe pagina Copilarim). La finalul votarii vom face un calcul intre cele doua si vom desemna favoritul:)!



Va rog intre timp sa ma ajutati putin in ceea ce priveste diploma si  subiectul pentru articol pe blog !:) Asa cum am spus toti participantii vor primi o diploma virtuala personalizata si dreptul de a-si alege un subiect despre care eu sa scriu pe blog. Asa ca va astept sa imi scrieti aici, sau pe mail la copilarim[@]gmail[.]com (fara paranteze evident): ce nume doriti sa apara pe diploma (poate doriti altceva decat ce apare ca participare la concurs:P) si  despre ce v-ar placea sa scriu. 
Va doresc o duminica frumoasa!!!:)

5 comments :

Laurita mommy, wife, woman :) spunea... [Raspunde]

hai ca ma intind:)....daca l-ai premiat si pe Cristian...care de fapt a fost oricum sursa inspiratiei mele pentru a ma transpune in lumea lui Lydie si Sandi...si daca se poate bineinteles..sa apara Laura si Cristian pe diploma :)ce zici ?, iar in ceea ce priveste subiectul pt blog, mi-ar placea sa fie un articol cu activitati creative si idei de jocuri pt pitici 1-2 anisori

copilarim spunea... [Raspunde]

Super:P! Am notat si subiectul (cum imi adun material si ma si documentez il fac articolul:D).

Laurita mommy, wife, woman :) spunea... [Raspunde]

zenkiu, zenkiu:):)

MaryAna spunea... [Raspunde]

Mary Ana vreau sa scrie pe diploma. 10x!!

copilarim spunea... [Raspunde]

ok asa va scrie:) te astept cu un mail cu adresa ca sa iti pot trimite premiul!! :P

Trimiteți un comentariu