marți, 24 mai 2011

Nu, Pogodi(1977)


Sa vedeti intamplare.. Fiind eu in "curatenie" pe blog si reamenajari pe aici, am descoperit inca doua clipuri cu lupul si iepurasul. Am zis sa vi le arat si voua.. azi unul, maine celalalt!! Acesta este un filmulet rar, din cate am inteles! Titlul pe care l-am gasit este: Nu, Pogodi! Фитиль (1977), iar domnul google mi-a sugerat ca Фитиль ar insemna fitil. Acum... daca a fost neserios si m-a mintit, sa ii fie rusine. Sper final apar cateva chestiuni in rusa (daca stie cineva rusa si crede ca sunt demne de a fi consemnate poate lasa comentariu/ sa ne dea mail). Acest episod il veti putea gasi in lista de aici.



via youtube

Rezumat:

Lupul il zareste pe iepuras cand intra intr-un magazin si cumpara o cutie cu pahare de sticla. Cand acesta iese din magazin, lupul il momeste cu o sticla cu suc de morcovi pana intr-o scara de bloc, unde, il infasca pe sus cu pahare cu tot si urca in apartament. Si aici ia un pahar pune suc si i-l da iepurasului, dar paharul explodeaza... si dupa aceasta intamplare lupul este tinta paharelor care continua sa explodeze.... LOL...

0 comments :

Trimiteți un comentariu