luni, 9 mai 2011

Noutati

Azi... cate putin din toate la gramada, ca nu am mai stat de mult de vorba, asa pe indelete. In primul rand vreau sa va multumesc din partea mea, dar si a colegei, cam absente din peisaj in ultima perioada ce e drept, dar totodata prezenta, sa va multumesc spuneam, pentru ca ne urmariti si copilariti cu noi. 

  • Pe facebook, suntem deja o mica ce e drept, dar frumoasa comunitate de 98 de persoane. Yupii... da, bine, mai avem pana la 101 asa ca am amanat lucrul la filmul cu dalmatienii. Insa nu am uitat de el. Am zis: cand o sa fim 101, scriu despre 101 dalmatieni. Multumim si celor care ne urmaresc abonandu-se la feed, sau prin google, sau pur si simplu ne viziteaza ! Si ca veni vorba de facebook, am facut un mic chestionar in care se poate alege ce serial animat v-ar placea sa (re)vedeti pe blog. Acum, bineinteles, trebuie sa tinem cont si daca acesta este disponibil, pe net. Asa ca, incepand de azi, puteti intra aici si vota, sau puteti da click pe poza de mai jos (tot la chestionar ajungeti):

  • Cred ca ati observat deja "hainutele noi de mai". Sper ca va si plac... Am pastrat un element din luna trecuta pentru ca mi-a placut tare mult; bine l-am mai modificat putin dar il regasiti pe paginile din meniu:P . Incerc sa mai adaug/schimb/scot/simplific cate ceva din structura blogului. O noutate este functia more.. despre care veti citi .......daca veti intra pe articol. Eu una sunt foarte entuziasmata ca s-a introdus in platforma blogger aceasta functie (cred ca era singurul lucru pe care il avea in plus prea laudatul wordpress, cel putin din punctul meu de vedere). Astfel, cand sunt articole mai lungi, sau cand e vorba de rezumate - spoiler- pot folosi in liniste aceasta functie. Acum nu cred ca o sa o aplic pe articole vechi - sunt peste 600... totusi:P. E posibil insa pe cele mai recente si foarte lungi sa le reeditez cu un "more" acolo. O alta noutate la capitolul acesta este ca am introdus niste butoane gri la finalul articolelor, prin care se poate share-ui respectivul articol. Totusi, daca vreti sa preluati ceva pe blogul vostru, va rog sa nu uitati sa precizati sursa. In afara de acestea, mai am muuuulte proiecte pentru a simplifica si descongestiona anumite pagini, dar si a ajuta navigarea. Nu ma supar daca imi scrieti ce v-ar placea sa vedeti, sau sugestii.. chiar imi face placere. Ah... si sa nu uit, pentru ca am inceput cu layot- aka hainute- sa termin tot cu ele. Am vrut sa ii introduc si pe Tom si Jerry in acesta varianta, doar ca ... am ramas taman atunci fara net, si a trebuit sa improvizez.. asa ca nu am uitat de sugestie, o apreciez si cu siguranta o voi pune in practica.
  • In cazul in care lumea crede ca ne(m)-am reprofilat pe animatie... si nu mai creez, nu este chiar asa. Am mai avut perioade in care au predominat articolele din aceasta categorie. Si cu siguranta vor mai fi. Adevarul este ca in ultima perioada chiar am lucrat... si nu ma refer doar la lucru manual ( va mai amintiti de proiectul Iepurasul de Paste?...

    ...ei bine mi-a mancat o saptamana cat ai spune iepuras). In afara de acesta, mai am pe lista o papusica mica, mica si foarte dragalasa cu un motanel (cadoul meu pentru ziua unei persoane foarte dragi), doi sportivi foarte haiosi, plus vreo cateva creatii despre care nu am apucat sa va scriu - bascute, o vesta, un set pentru mami, o bluzita tricotata... Cine vine sa faca poze, sa le descarce, sa le prelucreze, sa le sorteze..... :)) Glumesc, imi trag sufletul si o sa ma apuc sarguincios de treaba. Mai lasati-ma putin... sa ma organizez, caci am o lista lunga lunga si nu vreau sa uit ceva.
  • Sa vedem ce ar mai fi.... ah da, ziceam de animatie. Am o mare rugaminte. Daca observati ca in vreun articol a expirat vreun video, dati-mi si mie de stire pe mail. Nu prea am cand sa le iau la rand... Apropo de asta, ca si cand nu erau destule de aranjat, am descoperit aseara ca toate episoadele cu Lidia in jurul lumii au fost sterse... Oh da! Am pe lista de must do 50 de articole dintr-un foc de remediat, asa ca daca sunteti printre fanii acestui serial, imi cer scuze, nu depinde de mine ce se intampla cu video-urile, nu imi apartin, le impart cu voi, prin bunavointa celor care le urca la randul lor pe internet. Dar se remediaza..:D!!
Cam atat:)! Mai am ce e drept pe lista cateva concursuri si o provocare la care vreau sa ma prezint (onorabil) si unul pe care imi tot propun sa il relansez aici.. si nu mai reusesc. Apropo de asta, am participat la un concurs foto acum de curand, cu tema Iepurasul de Paste. Nu v-am zis nimic pentru ca nu trebuia sa se stie care sunt participantii... LOL. Dar intre timp s-a terminat si pot sa va arat poza mea "la minut" facuta pe ultima suta de metri:

Bye bye!!

0 comments :

Trimiteți un comentariu