luni, 14 februarie 2011

Valentina in dungi:)

Pe Valentina mea in dungi o mai cheama si Bonnie si are o poveste interesanta. Tocmai se incheiase concursul de luna trecuta si asteptam cu nerabdare sa se anunte nu, nu castigatorii, ci noua provocare. Si cum asteptam eu asa am zis sa ma apuc sa fac un ursulet crosetat... zis si facut numai ca, in loc de ursulet, corpul se incapatana sa iasa al unei fetite. Intre timp a aparut si provocarea care, asa cum anticipasem:D, era in legatura cu sarbatoarea de azi. Si asa a luat nastere Bonnie cea ciocolatie cu rochita in dungi.


Provocarea numarul 11 pe Scrapper : "Valentine neconventional: DUNGI"


 
Chiar inainte sa o termin :P
 


Jucandu-se cu.. soarele.

 
Si pregatindu-se pentru sedinta foto printre flori.


  Printre floricele -1-
 


 Printre floricele -2-

Abia astept (si am de asteptat pana pe 5 martie - apropo daca vreti si voi sa raspundeti provocarii mai aveti timp destul:P) urmatoarea provocare.. imi aminteste (si cred ca am mai zis lucrul acesta undeva) de orele de atelier, din generala.
Pe curand!!

9 comments :

Editura Iona spunea... [Raspunde]

Concursul Editurii Iona s-a incheiat. Multumim pentru participare si va mai asteptam pe blogul nostru!

catalina stanescu spunea... [Raspunde]

ce dragutaaa este, este mulatra, nu?!

imi place, felicitari!

copilarim spunea... [Raspunde]

Da este mulatra:P!
Ma bucur ca iti place, multumesc:)

ANGELA spunea... [Raspunde]

Cata rabdare ai.Foarte frumos.Felicitari!

copilarim spunea... [Raspunde]

Stii se spune despre berbeci ca relatia lor cu rabdarea este: "Da-mi Doamne rabdare, dar da-mi-o acum"... :) Avand in vedere acest lucru am rabdare sa fac chestiuni din astea, dar sunt cu atat mai nerabadatoare sa vad ce iese... :)) Nu stiu cat de coerenta sunt la ora asta:P - tocmai lucrez la alt proiect fffff migalos si as vrea sa mai termin ceva pana se da stingerea.
Iti multumesc frumos pentru comentariu!:)
Rux

Amy spunea... [Raspunde]

Este superba! Valentina ta trebuie sa aiba si un Valentin. E pe drum? :)

copilarim spunea... [Raspunde]

Are o sora;)
http://copilarim.blogspot.com/2011/02/bonnie-has-sister.html
;))

Eli si Vero spunea... [Raspunde]

oooo, cata migala si rabdare! felicitari:)

copilarim spunea... [Raspunde]

Multumim frumos:)

Trimiteți un comentariu