joi, 30 decembrie 2010

Grafica de decembrie si layout 3:)

Si iarna a adus schimbari pe blog: am modificat template-ul marind suprafata desenata si scrisa, am modificat layoutul de mai multe ori si am avut un calendar advent, primul nostru calendar:), o adevarata provocare! Si totul a inceput cu un fulg de nea, cel pe care il vedeti in stanga sus:).
Iata si care au fost modificarile prin care a trecut layoutul (voi pune doar poza principala care a fost modificata):

Primul desen a aparut pe 2 decembrie si il infatiseaza pe Frosty al nostru. A doua modificare a fost facuta pe 9 decembrie si a adus in peisaj un nou "personaj": nelipsitul bradut de Craciun. In 12 decembrie mirarea de pe fata omului de zapada s-a sters in sfarsit si a fost inlocuita de un zambet adorabil.. zic eu:). Pe 23 decembrie am inlocuit desenul cu un gif animat, pe post de felicitare, animatie care cuprinde si desenele folosite anterior, dar si desenul pe care l-am adaugat pe 28 decembrie, cand ceata a pus stapanire si un viscol puternic s-a abatut - semn ca iarna e inca aici, chiar daca sarbatorile au trecut. Ei bine asa arata in acest moment layout-ul nostru cu nr 3:


si desi trebuia sa fie o surpriza pentru maine, pentru ca este ajunul anului nou il vom scoate pe Frosty din ceata si il vom lasa sa se pregateasca de petrecere:


La final am pastrat o retrospectiva a calendarului nostru advent - cate o poza micuta (daca vreti sa va amintiti puteti fie sa folositi link-ul de mai sus, fie sa vizitati pagina din meniul de sus - Speciale - unde veti gasi link-urile catre fiecare zi din calendar.




Speram ca ati avut sarbatori fericite alaturi de cei dragi si ca ati petrecut un Craciun minunat!

0 comments :

Trimiteți un comentariu