duminică, 14 noiembrie 2010

Nausicaä of the Valley of the Wind

Sper ca articolul de duminica trecuta v-a trezit interesul ... azi am sa va invit sa urmariti un film "revelatie": Nausicaä of the Valley of the Wind. M-am tot gandit cum sa realizez acest articol dar, as prefera sa va uitati la film, sa va lasati purtati de magia unui film despre care nu gasesc cuvintele potrivite.... si apoi o sa revin asupra detaliilor legate de acesta, de personaje, muzica etc... Mai jos va las un trailer special:
Gasiti filmul cu subtitrarea in limba romana aici (cei de la diclonius fac o treaba nemaipomenita!!). Va trebuie un player care sa suporte formatul .mkv (eu am vazut scrisul corect cu ZOOM player). Si daca aveti ocazia profitati sa va cumparati filmul pe dvd (preferabil ar fi subtitrat, nu dublat in engleza).
ps: daca nu aveti rabdare puteti citi cate ceva aici (in engleza), dar eu sper sa descarcati filmul, sa il savurati... si apoi sa schimbam impresii!!!:) Pe curand!!
photo via
Update: filmul via google youtube (audio-japoneza/ subtitrat in engleza) si veoh (dublat in italiana)
Puteti viziona online filmul aici: cu subtitrare in romana. (daca cumva linkul nu mai functioneaza va multumim ca ne anuntati pentru a cauta o alta sursa :P). Sau aici.

0 comments :

Trimiteți un comentariu