marți, 26 octombrie 2010

Mingea Fass Fass

Hello!!!
Ieri am facut pe fuga o .. minge "fass fass" (ss=sh, adica fasaie) :)). M-am straduit sa o termin rapid pentru Dodo - caniche-ul nostru. De atata graba am pierdut link-ul de unde am luat modelul, dar am de gand sa il refolosesc, asa ca il voi cauta si il voi adauga in alt articol.
Am folosit acril portocaliu (ca la hainuta pe care i-am facut-o). Am lucrat cu croseta 4 (cred.... =)). oricum daca nu era 4, cea pe care am folosit-o si la hainuta, mai putea fi doar 7, ca altele mari nu am momentan.) si modelul a fost pentru 22 de randuri. Este o sfera amigurumi (tare mult imi plac modelele acestea)...
Am folosit ca "umplutura" cotton 100% (adica vata) pusa in doua pungi de plastic care fosnesc spre bucuria posesorului. Se pot folosi dispozitive ca la jucarelele pentru copii - din acelea care piuie, dar cum nu aveam am folosit aceste pungi - sunt de efect.
Nu am apucat sa ii fac poza cand am terminat, asa de bucuros a fost domnisorul Dodo. Dar am convenit sa facem totusi cateva poze ... sa vedeti si voi ce jucarie frumoasa a primit.


Fasss fassss.... ce buna e!!

Sigur nu e de mancare?

L-am convins sa imi dea mingea sa va arat si voua....

.... parca e o portocala, nu?

Si ca sa va faceti idee cat e de mare (are 12 randuri).


Pe locuri fiti gata....

Si o poza speciala pentru voi (dupa negocieri... nu mai voia sa ia pauza)

Si dupa atata zbenguiala, un somn bun... cu minge cu tot!

7 comments :

Amy spunea... [Raspunde]

ce simpatica e mingiuta :X. si eu vreau modelul :) poate voi avea timp sa ii fac lui Purci (asta dupa ce imi iau crosete :P)

Anonim spunea... [Raspunde]

hahha ce bine e sa ai caniche. Dux al meu e brac, daca i-as face o minge fass fass ar rupe-o in 2 minute maxim.

Diana

copilarim spunea... [Raspunde]

sincera sa fiu si eu m-am mirat cat de rezistent a fost firul pe care l-am folosit (daca nu a tras de el, am zis ca nu rezista decat cateva zile). dar cred ca mai mult il amuza cum fasaie pungile in care am pus vata.. si il mesteca. Plus ca ii place ca nu il doare nimic cand ii arunc mingea:).

CARMEN spunea... [Raspunde]

ei asta e chiar pe gustul lui Leo. Buna idee!
Cat de dulce e Dodo, ce cuminte statea la fotografiat! ati fost mereu o echipa formidabila. 😍😍🤗😘

copilarim spunea... [Raspunde]

@CARMEN o ce idee buna :D!!!

Stii mingiuta asta am refacut-o la un moment dat (am desfacut putin si am schimbat continutul de vata cu puf din perna eco). Ii era atat de draga incat l-a insotit la final in cutiuta.

Sunt foarte practice pentru ca nu lovesc catelusul in nasuc, care e sensibil. Se spala usor, se usuca rapid (de-aia am schimbat vata, care nu se usca repede si risca sa faca mucegai cu umplutura din perna) si sa vezi ce mi se amuza tot fasaind-o si pupand-o.

In anul acela am avut un mare hop de trecut. Facuse un lipom pe cap (ceva obisnuit pentru rasa lui) si devenise cam mare si trebuia indepartat.

Ce emotii am avut... cand ma gandesc la asta si la faptul ca am castigat aproape inca 7 ani alaturi de el.. sunt recunoscatoare. Dar in acelasi timp mi se pare nedrept finalul. Daca nu s-ar fi stropit aiurea atunci... ah.. daca.

Viteazul meu cuminte:). :P

Diana spunea... [Raspunde]

O jucarie super potrivita pentru blanosi! Pentru unii balnosi, cred - pentru cei care stiu sa se joace frumos. :) Miki nu se joaca deloc cu jucarii. Avea 4-5 ani (a zis veterinarul) cand a gasit-o o prietena careia cu o luna inainte ii murise catelusa (aceeasi talie, dar maro inchis - Miki e "blonduta") si era tare timorata de alte animalute, de oameni (si speriata de-a dreptul de copii). Ne-a trebuit vreun an pana sa o invatam sa socializeze. Acum e mult mai prietenoasa, dar de jucat tot nu se joaca, cu jucarii. Cu Dodo s-ar fi jucat! Si inca cum! <3
Boni si-a tocat toate jucariile! Avea una preferata - un soricel din blana, care piuia - lingea jucaria de-o facea fleasca si se distra apasand-o cu labutele.
Boby se juca cu aproape orice si avea grija de jucarii. Cand l-am adus in casa avea "boala" pe pet-uri (la vremea aceea beam mult pepsi si mai mereu lua la "fotbal" sticla doar pe sfert plina - cand era goala o alerga prin toata casa - si facea un zgomooot! De Mos Craciun, in chiar anul cand l-am gasit, i-am facut un cilindru din panza, umplut cu resturi de materiale; l-am impachetat frumos si l-am pus sub brad si apoi i-am zis lui Boby ca e pentru el; l-a luat dand din tot corpul, de bucurie, si de atunci nu l-a mai lasat - nu i-au mai trebuit pet-uri.

Pupici! <3

copilarim spunea... [Raspunde]

@Diana si eu mi-am pus problema cat e de rezistenta. Dansul o rodea bine si apoi o pupa :))))))). Ii mai placea sa scoate putin de punga in afara (spre marea mea disperare haha). Dar de stricat nu le-a stricat si ce imi placea era faptul ca sunt foarte moi si nu pocnesc nasucul.

Ahahaha cred ca am avut si noi un episod numit "pet-ul" :)))). vai enervantacreatie petul asta.. ahahaha.

Mi-a decapitat si Do (cand era insa micut) vreo doua jucarele din cauciuc.. inca le mai am, doar ca nu i le-am mai dat - un Pitic si un Pui, contrar aparentelor puiul era urias.. haha.

Ar fi fost foarte amuzant sa se joaceimpreuna (desi zanul se baga dupa "poalele mamei" daca venea o fetita mai indrazneata la el - dar nu era o regula totusi, avea si el preferinte :P).


Asa deci.. si voi aveati copil carecauta cadou dub brad??? :)))

Pupici cu drag <3!!


ps: ma bucur de fiecare data cand citesc povestile micilor nazdravani blansi :D

Trimiteți un comentariu