luni, 7 iunie 2010

Miracle Girls

Republicat: Acest articol a aparut in data de 03 aprilie 2008, la 23:23 in cadrul proiectului desenelecopilariei.blogspot.com.
Modificari- generic.

Autor: rha, publicat de rha.

Mushi mushi :D

Am zis de Sailor, dar acolo vreau sa citesc mult, mult mai mult… ca sa scriu, asa ca pentru seara aceasta o sa va povestesc despre alt desen care imi este foarte drag, si anume: Miracle girls, sau E’un po’magia per Terry e Maggie (asa cum il stiam eu de pe italieni) si as vrea sa va spun si denumirea in japoneza… ok, o sa o spun, este aceasta : ミラクル★ガールズ : ))

Initial cele doua gemene au fost protagonistele unui manga a lui Nami Akimoto. Acest manga a aparut in revista Nakayoshi intre anii 1991 – 1994. In 1993 a aparut ca si anime cunoscut sub numele de Miracle girls.
Desenul este povestea a doua surori gemene Mikage (Maggie) si Tomomi (Terry) Matsunaga care au o puterea de a sa teleporta atunci cand isi incruciseaza degetele mici de la mana stanga.

Tomoni (Terry) – Nariko Fujie (Japonia), Federica Valenti (Italia), Ariadna Rivas (Spania). Ea este sora sportiva – starul echipei de volei – si are un iubit pe nume Yuya Noda (Yuri).
Mikage (Maggie) - Noriko Nagai (Japonia), Cinzia Massironi (Italia), Isabel Martiñon (Spania). Mikage este cea mai desteapta studenta din scoala si este iubita lui Kurashige Hideaki (Yari).
Tomoni este cea cu parul scurt iar Mikage cea cu parul lung. Noda este baiatul brunet deci prin reducere la absurd, Kurashige este cel saten.

Kurashige a trebuit sa se mute la Londra (in al doilea episod) pentru a studia, iar relatia lor a decurs foarte bine pana in momentul in care in peisaj apare o printesa egoista: Marie. In acest timp in Japonia cele doua gemene trec prin diverse peripetii...si in scurt timp realizeaza ca exista o legatura intre Marie, o veche legenda si o fetita pe nume Emma.

Desenul este marca Nippon Animation. Are 51 de episoade, fiecare episod dureaza 24 de minute.
Coloana sonora :
Varianta de origine, japoneza :
- tema de inceput :
#1: "KISU no Tochuu de Namida ga" - GARDEN (ep 1-29)
#2: "Koi no Mirai" - GARDEN (ep 30-51)
- tema de final: "Futari ja Nakya Dame na no" - Dio
Varianta in italiana:
“E’ un po’ magia per Terry e Maggie” - Cristina d'Avena (imi rezerv placerea de a scrie un post ulterior despre ea !!)

Staff-ul japonez:
Director: Hiroko Tokita ,Takashi Anno
Muzica: Michiru Oshima
Creator: Nami Akimoto
Character Design: Masayuki Sekine

Sper ca acesta, sa fie torrent-ul bun pentru acest anime!

In final va voi lasa clip-ul de inceput al desenului in varianta “Italia” (o melodie care mie personal imi place enorm), niste poze… si nu pot sa inchei fara sa adaug ca eu eram Terry si in egoismul meu nemaipomenit eram superrr fericita ca iubitul meu era langa mine :D.

Sayonara ;) - si sper ca l-am incadrat bine in genuri Ada :P -
tm2 tm3 Photobucket

Later edit: Mi se parea mie ciudata faza cu Yuri si Yari. In varianta din Italia lui Yuri i se spunea Nelson iar lui Yari - Karver. (oare cum am putut sa uit?)

0 comments :

Trimiteți un comentariu