joi, 31 mai 2012

My Amigurumi Toys


Inainte de papusi au fost jucariile:))! Serios acum... primele mele incercari au fost cele de mai sus. E putin cam fortat spus jucarii pentru ca sunt in categoria "jucarii la care te uiti". Sunt lucrate cu un fir de bumbac putin mai plin ca ata si croseta mea cea subtirica, metalica - modelul il gasisem pe net (e in articole mentionat) si am pierdut o gramada de timp sa le fac.. aproape vedeam dublu la sfarsit asa migalos a fost. Sunt doua pentru ca Atunci cand Rha a vazut girafa mea a vrut si ea.. si i-am facut si ei:D Si le cheama Gee Fee pentru ca avem eu si sora mea o amintire amuzanta de prin "copilarie"  - stii tu Rha.. cu girafa..:)).


Cred ca pana acum apogeul categoriei jucarii a fost atins de setul meu de joaca - pe care il ador. Ma gandesc sa  mai adaug cateva file crosetate - am un motiv temeinic in lucru.. hihi. Daca ne veti citi in continuare sigur veti afla mai multe. Pana atunci va invit sa vizitati si  My Amigurumi Dolls - unde am scris despre papusi, dar si aceasta pagina care va fi actualizata periodic.



Lista articole (daca am sarit ceva va rog sa ne atrageti atentia printr-un comentariu, sau pe mail - multumim!!)


2010:
- Jucarii Amigurumi - 2010 -  

 
 
2011:
2012:
- Jucarii Amigurumi - 2012 - 


2013:
- Jucarii Amigurumi - 2013 -
 
2015:
- Jucarii Amigurumi - 2015 - 


2016:
- Jucarii Amigurumi - 2016 -


2017:
- Jucarii Amigurumi -2017-

2018:
Cizmulite crosetate III 
Flori si culori " Tonbo si Sakura in Sepia "
T: Cozonac cu nuca
Rainbow si Libelula
TOTORO [トトロ] -amigurumi-
#01. LMA Romania 100 !! - Painici impletite si Grau de Sf. Andrei -

2019:
Maki, The Dog si Patrocle
Erena - All (In) Blue
Erena in parc
Casutele si somnul (lipsa). 
9 luni
Making of: Erena - All in Blue
Calendar Advent 03 - Pregatim Ghetute


2022:


2023:

2024
-  Baby Ghiocel Amigurumi si fratii sai  (Bucuria de martie - premiu PV)







4 comments :

Geta spunea... [Raspunde]

Toate sunt frumoase, nu am cuvinte sa spun cit de mult imi plac si cita migala si rabdare sa crosetezi asa lucrusoare micute. Felicitari !

ghemulet spunea... [Raspunde]

Toate sunt dragalase foc insa...insa m-am topit dupa setul de joaca...cate detalii si ce peisaj...un spectacol...felicitari este minunat..

copilarim spunea... [Raspunde]

@Geta Iti multumesc mult:) ma bucur ca iti plac!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet si acum ca mi-am facut si o casuta... abia astept sa scot intr-o zi setul din cutie sa vad cum vine in combinatie cu....casuta:D

Trimiteți un comentariu