vineri, 27 aprilie 2012

La multi ani, Daria!

 copilarim
Astazi este ziua micutei Daria - buburuza Oanei. La multi ani draguta mica!! Sa fii sanatoasa si fericita alaturi de famila ta frumoasa! Iti doresc sa copilaresti frumos in continuare si sa zambesti mereu!
Am pregatit si eu cateva surprize: vor pleca insa saptamana viitoare si... am zis sa nu treaca totusi ziua :D fara sa fac si eu o urare. 

Felicitarea mea pastelata sper sa iti placa :D. Trei fluturasi (roz, galben si bleu) ii tin companiei Buburuzei si zaboara printre flori!:) Bucurie mare pe ei acolo - si iti ureaza La multi ani!

 copilarim
Acum, "din casa"... Initial planul era ca felicitarea sa stea in plic (yup plic facut de mine - dupa un model origami pe care il ador - azi noapte il visam... hahaha). Dar am calculat gresit si bine am facut:)) Pentru ca sta mult mai bine in afara plicului si stau mult mai bine in plic cei trei "moon rabbit" - iepurasi de pe luna:D.


Momentan arata cum ii veti vedea in imagini dar!!! ii voi scrie Oanei instructiunile si dupa ce ii va primi si va vedea despre ce e vorba promit sa va povestesc si sa va arat colectia mea.. care are nu mai putin de 3 iepurasi mari si unul mic:)). Si acestia sunt realizati dupa un model origami.


Pentru ca felicitarea mea este pastelata o voi inscrie la provocarea lunara de pe LiaStampz pentru ca tema numarul 15 este PASTEL. So i hope you like my pastel card - it is a gift for a cute 2 years old little girl called Daria:P.

Am facut urarea, v-am aratat felicitarea si cateva surprize (:P) si acum ma retrag frumusel! Somn usor!
Ah, da... POZE:P (dupa aflati mai multe / more):



ps: in ulltima poza cum arata "iepurasul" in buzunarul exterior al plicului, unde am mutat pana la urma felicitarea:D.

5 comments :

Unknown spunea... [Raspunde]

Rux, ma surprinzi mereu! este asa de placut sa copilaresc alaturi de tine! O seara frumoasa,
cu drag monica

RobertN spunea... [Raspunde]

La Multi Ani, multa sanatate si fericire, ii urez si eu!

ghemulet spunea... [Raspunde]

ce draguta este felicitarea...

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Ooooo, ce surpriza....deja m-am emotionat, iar ochii mei sunt plini de lacrimi. Imi place mult cum a iesit, imi plac culorile si, cel mai mult.. buburuza. Multumesc!!!
Multumesc Robert Nicolaescu pentru urari si ganduri bune.

copilarim spunea... [Raspunde]

Sa vedeti cat e de scumpa Buburuza:)! Abia astept sa ajunga la ea (atat de mult ca am desconspirat deja o parte din surpriza.. hahaha:P

Trimiteți un comentariu