vineri, 13 aprilie 2012

Cosul cu flori

Buna:)
M-am gandit sa particip si eu la concursul organizat de Kadia :  DECORATII facute manual. M-am inscris cu cosuletul cu flori despre care puteti citi mai multe aici: Cum facem... un cosulet cu flori .


Cum nu am apucat sa va povestesc si aici ce am mai mesterit am zis sa profit de acest scurt moment de respiro si sa va arat cateva poze :P. Baza cosului este realizata dintr-un cofraj de oua, manerul din sarma de modelaj si l-am ornat folosind servetel, lipici din orez (facut in casa) si floricele din pagini de revista. Panglica pe care am folosit-o la decorare este "reciclata" de la un cadou mai vechi:P. Mai aveti si voi timp sa va inscrieti - sunt sigura ca la final se vor aduna o multime de decoratiuni frumoase si originale:D. Nu uitati ca daca realizati lucruri inspirate din ceea ce gasiti pe blog ne-am bucura foarte mult sa le vedem. Le puteti inscrie in lista de aici: Voi copilariti? Pozeeee:











Va asteptam si pe Provocari Verzi:

2 comments :

Trimiteți un comentariu