marți, 27 martie 2012

Ghiocica

http://copilarim.blogspot.com/
Buna!

Astazi va povestesc pe scurt descpre Ghiocica- papusica amigurumi pe care am realizat-o pentru provocarea Scrapper in Romania - Provocarea #24 "Martie-Martisor-Luna iubirii"

 M-am tot gandit ce sa fac anul acesta..... Si apoi mi-am amintitde ghiocei - n-am primit anul acesta:P. Asa ca mi-am facut eu....o Ghiocica.

Parul e prins in....petale cu snur rosu - ca de martisor.

Sa va mai spunca o ador??

Va las cu poze... Si nu uitati ca va mai puteti inscrie inca la provocare!!



 






 

7 comments :

AlinaS. spunea... [Raspunde]

Mai Rux cata rabdare ai sa faci minunatiile astea! Bravos!

RamonaM spunea... [Raspunde]

Foarte frumusica si cocheta Ghiocica

Gianina spunea... [Raspunde]

Ce dragalasa e!Eu acum am vazut si marimea ei...poti s-o pitesti intr-o manuta...

amicrafts spunea... [Raspunde]

si eu o ador pe ghiocica. este eleganta, dar si misterioasa, cocheta, dar neconventionala. este superba!

copilarim spunea... [Raspunde]

Va multumesc si ma bucur mult ca va place:)

Si da, este micuta, dar am si papusele jumatate cat ea...hihi!

Victoria G spunea... [Raspunde]

Cat de scumpa e !!

copilarim spunea... [Raspunde]

:) - si mieimi placemult
mc:)

Trimiteți un comentariu