sâmbătă, 11 februarie 2012

Tortellini al Prosciutto cu sos ''smantanos-branzicios''

Ieri seara am gatit Tortellini al Prosciutto cu sos ''smantanos-branzicios'' :))
Adica mai degraba sos cu Tortellini… pentru ca indiferent de felul pastelor pe care le gatesc, imi plac doar cand inoata in sos.

Ingredientele folosite:

Pentru Tortellini
- 1 pachet de Tortellini al Prosciutto 250g de la Real (m-a amuzat tare ca pe spatele pungii este scris in germana si in romana)
- O cratita cu apa fiarta in care am pus tortellini sa fiarba pentru 15 min

Pentru sosul ‘‘smantanos-branzicios’’
- doua cubulete Kiri mit Sahne
- o jumatate din branza Gouda de la Milkana (este cam ceea ce numim noi ‘‘branza topita’’ – la consistenta ma refer)
- doua pahare de smantana (pentru ca aici nu gasesc smantana in pahar mai mare de 200g)
- cca 200 g de branza Ementaler pe care am ras-o pe razatoarea mica
- lapte… nu stiu exact cantitatea, depinde cat de gros va place sosul…



Am fiert Tortellini, i-am spalat si scurs, si i-am pus intr-o forma unsa cu unt.



Urmatorii pasi:
1. peste tortelinii am pus cam jumatate din cantitatea de Ementaler ras, si am amestecat cu o lingura de lemn
2. am turnat sosul (se pregateste f usor… intr-o craticioara am pus intai cele doua patratele de Kiri, branza Gouda, smantana. Am amestecat pe foc pana s-au incorporate inclusiv branzeturile. Se toarna si laptele in timp ce amestecati. Nu trebuie sa dea in clocot sosul pentru ca exista riscul ca smantana sa se ‘‘branzeasca’’ – se strica aspectul sosului). Am incorporat apoi si sosul tot cu lingura de lemn.
3. se pune restul de cascaval pe deasupra
4. se da la cuptor (eu il am electric, si l-am incalzit inainte cam la 180 grade). Se lasa pana va place cum arata :)))))

P.S. eu am pus si putina sare in sos!


Apoi se mananca. Lui Honey al meu i-a placut foarte mult. De fapt si el este, la fel ca si mine, fan de mancaruri cu muuulta smantana si branza!

P.S.2. in loc de Tortellini (trebuie sa recunosc nu prea sunt fan de paste umplute si tinute intr-o punga… ) puteti face si paste simple, la care adaugati bacon prajit cand amestecati cu sosul.

3 comments :

KaBea spunea... [Raspunde]

Ce bine arata!A ramas si pentru noi?!Cred ca o sa incerc sieu,prea mi-ai facut pofta.O zi minunata sa ai.

copilarim spunea... [Raspunde]

Draga mea, iti raspund eu - pentru ca se pare ca Ra nu poate comenta (trebuie sa vedem de ce:D). M-am interesat la sursa si a fost un succes ras de pe fata pamantului - haha. Sursa mea e putin mai departe de noi acum, dar o cred pe cuvant pentru ca am mancat paste facute de ea;)) si nu o laud a e sora mea ;)).
Dar iti trimitem cu drag o portie mare mare (virtuala, asta e) si sunt sigura ca iti va iese minunat daca vei incerca sa o faci:D
pup
rux

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Pai e corect, Rux, noi inghetam aici si ei se rasfata acolo? Trebuie sa recunosc ca arata minunat si imi surade sa incerc varianta de paste cu bacon prajit.

Trimiteți un comentariu