sâmbătă, 4 februarie 2012

Prinzatoarele noastre de vise

http://copilarim.blogspot.com/
Buna dragilor!
Stau cu Dodo langa mine si ma uit pe geam .. nu mai ninge, gata... Azi am inotat iar prin zapada, am intrat pana la gat (Dodo) si cat mi-s de lungi cizmele-ghete (eu) ... este tare tare frumos inca in spatele blocului, unde zapada e curata si multa si mare (pacat ca mai sunt oameni care nu nimeresc ghenele de colectare selectiva si arunca pe deal - ei nu stiu ca pe zapada se vede foarte bine? Rusine !(apropo - era printre sticle si cartoane si un sac portocaliu - asta in legatura cu provocarea noastra curenta de aici: Tema #1 "Martisoarele din sac"- si asta m-a facut sa uit de peisajul nu tocmai laudabil si sa ma binedispun gandindu-ma la ce chestii dragute pot fi realizate din asa ceva.. haha - doar nu era sa ii lasam sa ne strice ziua). Asa ca am continuat sa inotam prin zone albe si nepangarite (muhahaha - placerea lui Dodo si a mea sa sarim pe unde zapada nu a fost calcata pana atunci de nimeni - copiii stiu de ce, ei si animalutele:D). Acum domnia sa blanuta doarme si viseaza frumos, langa mine, iar eu va scriu despre cele doua prinzatoare pe care le-am lucrat pentru bradutul nostru. 

Am facut cateva seturi cu dreamcatcher-uri pentru a le oferi cadou si cred ca intre Craciun si Anul Nou (ce vreti a fost o perioada aglomerata:D) am facut doua si pentru bradutul nostru. Sunt bineinteles unicate (de altfel am incercat ca doar la seturi sa repet cromatica margelutelor si modelul) si daca vreti sa vedeti cum arata si in brad, se vede unul dintre ele in poza pe care am pus-o aici - Decoratiuni pentru sarbatorile de iarna unde se afla lista pe care voi adauga si acest articol. Mie imi plac foarte mult si voi incerca sa fac si anul acesta cateva:D !




2 comments :

Sara spunea... [Raspunde]

Ce talentată ești tu, dragă Rux! Mă uimești de fiecare dată!
De aceea, te așteaptă un premiu, pe blogul meu...
Pupici și îmbrățișări călduroase! :)

copilarim spunea... [Raspunde]

Iti multumesc tare mult draga Sara!! Te imbratisez si eu cu drag!!

Trimiteți un comentariu