miercuri, 8 februarie 2012

Libelula

http://copilarim.blogspot.com/
Buna!
Ea este Libelula! Am creat-o in antepenultima zi a anului trecut (noroc cu pozele, ce credeati?:P) si mie imi e tare draga. E si foarte buna prietena cu Zana Zapezii si caldura casei.
Este micuta, jucausa, moale :D - e lucrata cu acril. Are ochisorii din perlute sidefate (o bijuterie, ce mai!). 
Se poate agata (daca i se pune un snurulet pe spate) si se poate strecura foarte usor in gentuta!! Ahaaa.. aici erai ascunsa (am prins-o pitulata in buzunarul de la haina - cica vrea si ea pe afara... pe frigul asta? i-am zis.. sa mai astepte putin:P).

Ehhh... acum sta resemnata langa Zana Zapezii si alte prietene crosetate si mai exerseaza cateodata timid zborul pana la geam.. ca sa vada cum mai e vremea pe afara...



Eu in schimb ma bucur de iarna, atat cat mai este - aerul asta rece e prietenul meu, aer curat!! Nu gerul, a nu se confunda:)). Pe gaza asta mica (de fapt o surioara a ei) o puteti adopta din vitrina de pe CDB - gasiti link aici: Pravalie. Va las cu poze, pe curand!




8 comments :

florentina spunea... [Raspunde]

E o simpatica...primavaratica. Sa n-o lasi sa stea mult la geam, ca ingheata!

copilarim spunea... [Raspunde]

hihi! n-o las, n-o las:)

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

E frumusica foc.

copilarim spunea... [Raspunde]

:D (blushing)

ina spunea... [Raspunde]

Foaaaarte simpatica libelula ta!

copilarim spunea... [Raspunde]

Iti multumeste frumos:P

Alexandrrra spunea... [Raspunde]

He-he! Ce-mi place! E foarte draguta!

copilarim spunea... [Raspunde]

Ce mai.. deja se roteste fericita pe langa mine, mai e si soare afara - bucurie mare!!
va multumesc:*

Trimiteți un comentariu