luni, 13 februarie 2012

Husa pentru telefon

copilarim.blogspot.com
Buna!!
In ianuarie a fost ziua lui Rha si printre cadourile pe care le-am facut a fost si aceasta husa de telefon;)) si el cadou (dar nu de la mine:D).
Dupa ce m-am tinut ca "scaiul de om" sa imi spuna ce i-ar placea sa ii fac, Rha a cedat (haha) si mi-a zis ca ar vrea o husa pentru telefon (hihihih). Asa ca m-am asezat frumos langa brad (dragul nostru bradut impodobit) si i-am lucrat husa din imagine.
Are doua fete (am inventat eu pe-acolo din greseala un model  - habar nu am daca exista sau nu.. si nici nu stiu cat se observa de bine dar e tare fain). I-am facut si o floricica rosie dar pentru ca am prins-o doar provizoriu s-a desprins intre timp si a prins-o Rha de telefon:D - si mai tare!!
Acum... pe frigul de afara sigur i-a prins bine si telefonului - va dati seama ce ar insemna pentru un telefon deja alb sa se albeasca de frig - asa mi s-a intamplat intr-un an mie cand mi s-a albit de frig ecranul.. hehe. Si... poze:




2 comments :

Trimiteți un comentariu