sâmbătă, 18 februarie 2012

Cute Blog Award

Photobucket

Pai da!!!! Tare imi doream si eu premiul acesta, de cand am vazut prima data desenul - e atat de frumos..:D. Doar ca era un premiu doar pentru mamici... si imi venea sa spun.. "wait... si eu sunt mamica de Copilarim, de Dodo, de broscute testoase pe care le cresc de cand erau mici mici" Nu... nu se pune. Nici macar mamica de amigurumi....Eh....Dar astazi surprizaaaa!:D (Note to myself: Clar, trebuie sa fac niste funny faces... voua cu ce v-ar placea sa fie?:) Niste fete zambarete de la Copilarim:D.)
Am primit premiul de la Florentina care mi l-a trimis cu drag tocmai din Covasna - Multumesc mult:D!! Si a venit la pachet cu un set de intrebari la care voi raspunde mai jos - lol:

1. Produsul de machiaj favorit :
Nu ma machiez. 

2. Trendul favorit 2011:
Nu ma iau dupa asa ceva:). 

3. Desertul favorit:
Ascota.. si nu am mai mancat de muuuuult. 

4. Culoare favorită: 
Imi plac multe culori, dar am sa aleg violetul (imi place mult ametistul). 

5. Prenumele meu: 
Ruxandra  

6. Ultima melodie ascultată: 
hahahahaha.... Rha, ma uitam la tine - "Kylie" 

7. Pisici sau câini? 
caini :D (Dodo!!! - cainele meu e si pisica, toarce si se alinta ca un motan) 

8. Spune ceva despre tine care nu ai mai spus nimănui pe blog:
La 4 ani am urcat pe la Valea Zanelor si am coborat pe Planul Inclinat, la Covasna, cu parintii:D. Tot acolo am invatat un joc care se numeste "Incetul cu incetul se fabrica otetul". Poate vi-l povestesc si voua, candva.

Si acum.. nu stiu exact daca asa trebuie sa fac dar, inteleg ca leapsa cu intrebari poate fi preluata de oricine doreste si eu trebuie sa acord premiul la inca 5 bloguri ....  Stiu!! Primii 5 care vor comenta la acest articol si nu au primit inca premiul - vi-l ofer cu drag... :D! Ce parere aveti?:P

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Ei, mamica de amigurumi si de Dodo si de testoase si, mai ales, de Copilarim: Felicitari! E un premiu minunat si frumos. Ai de la mine multe imbratisari.

copilarim spunea... [Raspunde]

Merci mult Oana:*!! hugs back:D

Trimiteți un comentariu