duminică, 22 ianuarie 2012

A nins....

http://copilarim.blogspot.com/
A niiiins!!
Da, azi, in sfarsit, am vazut si eu cativa fulgi ningand din norii razleti. Asa putin, dar a nins:D! Ieri ma trezisem cu un strat subtire de zapada, azi am vazut cativa fulgi... trebuie ca zana iarna si-a amintit si de mine si a venit sa imi arate ca nu m-a uitat. 
Ca sa ii multumesc am adunat intr-un articol trei fulgi de hartie pe care i-am facut anul trecut in decembrie sa ii trimit in dar. Vad ca deja la multi dintre voi in orase e iarna in toata regula, asa ca abia astept sa va pot arata poze cu zapada din belsug si cu Dodo cu "mustati si barba".. hihi.
Primul fulg - cel alb- l-am facut pentru Maia, bunica mea care are grija de noi de sus ... Sigur ca a pus o vorba buna sa ne trimita fulgi tocmai de ziua lui Rha si acum pe 22 (care e data nasterii mele) sa ne ninga putin;P. Prea ne-am dorit mult zapada. Imi cer scuze pentru partea mai ciudata a pozei - pe viu nu este asa de evident, acolo tapetul s-a ingalbenit putin din cauza ca este langa tevile de la calorifere (le stiti voi) si pe langa a intrat fumul de tigara de la vecin. Acum in ultima perioada am inteles ca se lasa (ce bineeeee!!!) si intr-adevar nu a mai mirosit. 

Un fulg colorat care a plecat peste munte impreuna cu Cutie decoratiuni F&M 

Cutie decoratiuni L&N a fost insotita de acest fulg.

Tocmai am vazut ca mi-au mai ramas un fulg, care culmea este chiar primul realizat:)) si o stea despre care sa va povestesc:P. Alta data, acum ma grabesc sa curat fasole:D!! Si sper sa mai ninga azi... macar asa putin (ok, sper sa ninga mult mult muuuuuuuult :D si sa se faca haina de nea sa curete si sa incalzeasca pamantul si sa ne bucuram ca mici copii de ea, ca doar e iarna).

2 comments :

ileana-carmen spunea... [Raspunde]

Multumesc pentru vizita pe blog. Am stat sa ma uit cateva clipe pana mi-am dat seama cum ai realizat acesti frumosi fulgi. Ce idee simpla si frumoasa! Am sa incerc si eu. Spor la lucru.

copilarim spunea... [Raspunde]

Iti multumesc si eu :). Cu siguranta iti va face placere sa ii realizezi. Eu as vrea sa ii incerc si din alte materiale:) - poate pentru Sarbatorile de anul acesta! Spor la lucru si tie:)!

Trimiteți un comentariu