luni, 12 decembrie 2011

Stelute inflorite..


Deobicei infloreste vara... cand e cald si bine. Nu m-ar mira sa faca exceptie insa nici acum... doar pe balcon e destul de cald:P. Am vorbit despre ea zilele acestea si am zis sa va arat si voua plantuta mea care se impodobeste singura cu stele. In vara asta a avut la un moment dat vreo 7 flori odata!! unele stateau spate in spate.
Numele ei Orbea variegata succulent star flower. Am cautat informatii cand facuse un fel de pastai care m-au speriat in prima faza pentru ca semanau cu un fel de brate:))). Am cativa vlastarei care asteapta sa fie plantati.. sper sa reusesc sa le desfac radacinutele;)). Ah... pana sa faca "pastaile" florile nu aveau miros. Dupa intamplare.. au inceput sa auba un oarecare miros, evident nu deranjant (am citit ca sunt unele langa care nu poti sta) - de ce? pentru ca sunt "muscovore" (le plac mustele). 

4 comments :

Maria Mirabela spunea... [Raspunde]

Hehe, ai postat-o si aici!Inca nu pot sa cred ca ii plac musculitele. La mine s-a cam ofilit imediat ce-am bagat-o in casa dar a dat din nou.In vara a avut multe flori asa ca sper sa faca iar. Mai este o specie tot in gen cu floare diferita si de culoare mov.

copilarim spunea... [Raspunde]

Daa!! M-am gandit ca s-ar potrivi bine in decorul de iarna;)). Si a mea s-a ofilit dar cred ca asa are ea etape... o am de foarte mult timp - la inceput abia facea cate o floricica...
Am vazut atat de multe flori diferite!! :D Ca plantutele noastre - dar si pe cea mov. Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am citit:))

Cora Bogdan spunea... [Raspunde]

Superba, iti doresc sa o poti tine in casa, sa-ti aduca fericire!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

O am pe balcon (care e inchis:P) langa celelalte flori. Ca si la cactusi dureaza putin florile, dar sunt speciale!
Iti multumesc:)

Trimiteți un comentariu