joi, 1 decembrie 2011

Premiul "The Versatile Blogger"


Am inceput foarte frumos luna decembrie! Am petrecut alaturi de voi ziua nationala - sper ca v-a placut layoutul special si tutorialul ascuns dupa primul fulg din Calendarul Advent pe anul acesta.
Am avut parte si de o surpriza frumoasa! Pe langa faptul ca daca veti vizita pagina de concurs veti vedea ca vom avea un bradut foarte bogat in ornamente minunate am primit un premiu de la Emma  (Coshuletzul Colorat) - multumim!!!
Acum va trebui sa scriu 7 lucruri despre mine si sa dau mai departe "stafeta" catre 15 blogger-ite. Acum... sper sa nu ma repet in lista de mai jos:)).
7 lucruri despre Rux:
-  sunt foarte meticuloasa si ma implic foarte mult in toate proiectele pe care le fac
-  in clasele mici participam la sezatoare si am invatat sa tes la un razboi micut, dar si sa torc (aveam un fus:P)
-  imi place sa lucrez in echipa, mai ales cand se lasa cu idei bune.
-  iubesc zapada si cel mai mult imi place iarna cand totul este acoperit cu hainuta alba, alba, fara pic de pata
-  nu am zburat pana acum cu avionul si nici nu sunt foarte incantata de idee :))
-  am stat o gramada de timp ca sa ma gandesc ce sa scriu despre mine... vreo ora asa...
-  as vrea sa fac pe toata lumea fericita!
Dau mai departe acest premiu catre voi toate, va rog sa il luati cu incredere si sa imi dati si mie de stire cand il completati sa va citesc:P.

0 comments :

Trimiteți un comentariu