duminică, 4 decembrie 2011

Fulg 3d bicolor: roz si galben

http://copilarim.blogspot.com/
Buna!! 
Ce mai faceti?:) Duminica aceasta am avut zi de facut poze si am reusit sa creez impreuna cu Ralu un logo dragut:D (nu va spun decat ca o particica din layoutul actual se afla pe el!
Maine este ultima zi de concurs, asa ca mai aveti timp sa va inscrieti. Marti voi aduna intr-un articol toate ornamentele participante si sper sa reusim sa ne decidem cine este marele castigator.. daca nu (pentru ca sincer ma uit la participarile voastre si este extrem, dar extrem de greu de ales - cel putin pentru mine) il vom pune pe Dodo sa aleaga castigatorul (sigur nu va veti putea supara pe el...:D).
M-am gandit sa strecor intre calendarul advent si colindul de seara un ornament pe care l-am facut mai demult, de fapt este chiar al doilea (vi-l voi arata si pe primul promit, ca sa va faceti idee de combinatii). Modelul este cel de aici: 01. Tutorial fulg tricolor. Diferenta este ca am folosit module realizate din hartie 10x10cm si ornamentul are ...stati sa masor!! 28 cm diagonala. Am folosit hartie colorata (hartie simpla, nu cartonata), banda dublu adeziva si capsatorul pentru a prinde piesele in centru. O panglica de organza.. si atat. Poza de sus este facuta cu blitz, abia il terminasem si cea de jos la lumina zilei:





2 comments :

vavaly spunea... [Raspunde]

Inca nu mi-am facut curaj sa incerc modelul asta de fulg, dar il admir la tine si imi doresc din ce in ce mai mult sa il fac. Sunt foarte foarte frumosi. Abia asteptam si rezultatele concursului :).

copilarim spunea... [Raspunde]

Sa stii ca daca il incerci cu hartie normala si la dimensiuni mai mari se face mult mai repede decat cei din tutorial si il poti agata la usa de exemplu:) In loc de coronita.
Maine seara sa te uiti pe pagina de concurs pentru ca extragerea la cele trei categorii se face automat si vor aparea numele:D.

Trimiteți un comentariu