marți, 22 noiembrie 2011

Fulgi de .. revista!

Buna! 
Printre decoratiunile din cutiuta cadou de la concursul Impodobim Bradul II se afla un fulg 3D pe care l-am realizat folosind paginile unei reviste (deci este si un proiect verde:p).

Modelul nu imi apartine, din cate am inteles este origami, si voi reveni cu alt articol in care va voi arata primele incercari (2 fulgi mai mari) si atunci voi adauga si modul de realizare. 
Acest fulg are cam 10 cm in diametru... Si este format din 6 parti. Am folosit ca modalitate de prindere banda dublu-adeziva (si desi in principiu acest modelul nu este foarte dificil, partea de asamblare este foarte migaloasa. Acesta este primul fulg realizat din hartie de revista. Si, pentru ca m-am indragostit de cat de frumos a iesit, am mai facut inca 3 de aceeasi dimensiune si unul pe jumatate cat el



Pentru ca mie mi s-a parut un fulg elegant, am adaugat o panglica de satin negru ca sistem de prindere. Fiecare fulg este unicat:)




Sper din suflet sa placa macar la fel de mult celui care va castiga cutiuta, pe cat imi place mie. Cu siguranta voi mai realiza astfel de decoratiuni, fie pentru cadouri, fie, de ce nu, pentru cei care isi doresc asa ceva si nu au timp si rabdare sa isi faca singurei.



Iata mai jos galeria completa de fulgi - asa cum spuneam sunt unicat, nu doar ca din cauza "materiei" prime folosite, dar si ca mod de realizare (unii au mai multe onduleuri, altii le au orientate in aceeasi parte etc):







Pe curand!!

4 comments :

Cora Bogdan spunea... [Raspunde]

Deosebit de frumosi si interesanti. N-am mai vazut asa ceva never, never. Trebuie sa-mi fac si eu, musai, musai!

copilarim spunea... [Raspunde]

:D O sa fac tutorialul cat de curand - pentru cei mai mari (ca sa se vada mai bine).

Alexandrrra spunea... [Raspunde]

Ce frumosi sunt!!!
Daca as mai gasi putina rabdare, poate as incerca si eu. :D De curiozitate... cat ti-a luat sa faci unul?

copilarim spunea... [Raspunde]

Pana la un punct (lipitul) totul merge struna... apoi incepe "bibileala". Astia de revista fiind mai micuti (un modul are diametru 5cm) mi-au luat mai mult - eu am folosit banda dubluadeziva, poate daca era alt fel de lipici mergea mai repede, nu stiu.. Nu am cronometrat dar cred ca in jur de jumatate de ora... O sa fac unul special - pentru ca am promis sa fac un tutorial si cronometrez atunci;).
Eu zic insa sa incerci, pentru ca ies foarte bine (daca mai ai piele give it a try... sau fetru!! - eu nu am ca as incerca:D)

Trimiteți un comentariu