luni, 10 octombrie 2011

Vine iarna?

Si? Sarim peste toamna direct in iarna? sa stiu si eu:D.. Eu sper ca nu.. Desi a venit cam brutal peste noi, eu o salut respectos pe doamna toamna; chiar o asteptam. Ii inteleg nevoia de a ne racori si a spala frumos praful de pe sosele si nu numai, dar o rog sa nu uite sa mai lase din cand in gand si soarele sa se reflecte in frunzele colorate atat de variat si frumos, de la verde la rosu aprins. Si venind vorba de rosu aprins, tocmai mi-am amintit copacul din curtea liceului care toamna se aprindea rosu si frumos si iti era mai mare dragul sa te uiti pe geam la el, ascultand lectia la romana sau franceza... sau orice alta materie care iti ingaduia sa privesti si in alta parte decat in caiet:)). Bineinteles acest lucru se intampla la inceput, printr-a 9a.. caci ulterior am vazut mai mult caiete, iar incepand din clasa a11a, exilati fiind pe partea cu sosea undeva la parter, marea bucurie venea in a privi spre soba, sau usa, ca spre o salvare dulce... :).


Lasand deoparte "poezia" unor vremuri peste care toamna ar trebui sa verse ceva ploaie ca sa le scoata la lumina, azi vreau sa va arat o bascuta pe care am crosetat-o pe la sfarsitul primaverii (atunci au fost facute si pozele), pentru toamna aceasta si pe care am daruit-o surioarei  mele, acum cateva zile. Este lucrata din acril (fir noantat) cu croseta 6 parca- modelul este inventat de mine atunci pe loc. Voi v-ati pregatit de toamna? Promit sa revin cu inca doua bascute haioase, poate chiar trei daca o gasesc si pe a lui Buni pregatita de sedinta foto, hehe.


0 comments :

Trimiteți un comentariu