vineri, 21 octombrie 2011

Concurs de banda desenata

Photobucket
Ce am mai facut in ultima perioada? Particip la un concurs minunat (pentru mine): Concursul de banda desenata organizat de ComedyCluj si RevistaComics (despre care am mai scris - puteti rasfoi cateva dintre numerele revistei chiar aici pe blog, le gasiti daca mergeti in meniu la Desen).
Inscrierile s-au incheiat saptamana trecuta si ieri am avut bucuria sa ma regasesc printre participanti in galeria concursului: Concurs de benzi desenate Comedy Cluj. Daca va place desenul, va plac benzile desenate si comediile, veti savura acea galerie si sper sa va placa si ce am facut eu.
Si pana sa va arat ce am desenat am sa stau putin la povesti. Promit sa incerc sa nu ma lungesc prea mult, sper sa si reusesc sa ma tin de cuvant, oricum ca bonus pentru a va rasplati rabdarea, am sa adaug in articol cateva poze cu schite din timpul lucrului la plansa, dar si cu celalalt proiect pe care nu am mai avut timp sa il finalizez. M-am razgandit, intai va arat plansa:



Imediat ce am aflat de concurs m-am hotarat ca trebuie sa desenez si eu ceva. In fond era momentul ideal pentru a-mi implini un vis mai vechi. Bun, zis si facut, urma sa aleg comedia... greu, foarte greu de ales. Initial am vrut sa desenez ceva din Click, un film care mie personal imi place foarte mult, apoi m-am hotarat sa ilustrez ceva din Nea Marin, Miliardar, dar dupa ce am revazut filmul nu am reusit sa ma decid... au mai fost cateva filme pe lista si dupa ce am revazut primul din seria Jandarmilor lui Louis de Funes era ferm hotarata sa desenez o scena din acesta. Totul mergea bine, realizasem un storyboard si urma sa ma apuc de schite cand, in duminica dinaintea incheierii concursului, am vazut episodul 1 din seria 7 a serialului de comedie Scrubs - revelatie. Si asa am ajuns eu sa desenez scena de mai sus. Pffff! M-am incardrat si am povestit pe scurt. Acum sa ma tin de cuvant si sa va arat cateva din schitele de pe parcurs, schite care m-au ajutat in realizarea plansei:








Si pentru ca am vorbit de Jandarmul din Saint Tropez, iata si schitele pe care le facusem pentru scena cand personajul lui Louis de Funes, Cruchot, face teribila greseala de a urca in masina alaturi de o maicuta mioapa, care tocmai isi luase carnetul de condus:




Sper ca v-ati amuzat :)). Ce mult mi-ar placea sa ma regasesc si eu in paginile revistei Comics!! :)

2 comments :

Octav spunea... [Raspunde]

merci mult pentru participare si pentru promovare. continua sa desenezi, vei deveni din ce in ce mai buna si poate vei ajunge in revista! :)

copilarim spunea... [Raspunde]

Multumesc frumos :)!!

Trimiteți un comentariu