joi, 22 septembrie 2011

Love is in the Air - Card

Hello, hello:)!!

Din categoria "ce am mai facut eu in ultima perioada"  am zis sa va povestesc astazi cate ceva despre o felicitare pe care am realizat-o saptamana trecuta:)! De atunci ea a ajuns deja la destinatie - si a zburat pana acolo.

Am sa incep cu ce am folosit:

- desenul realizat special pentru aceasta ocazie "stampila" -  l-am "pozat" si voi reveni in alte articole atat cu cel din felicitarea despre care va povestesc azi, cat si cu cel folosit la felicitarea de la multi ani realizata pentru Dodo.
- hartie alba (coala A4)
- lipici solid la stick
- creioane colorate 
- marker negru
- markere pe baza de apa (alb, auriu, argintiu)
- marker turcoaz
- marker cu sclipici rosu
- creion si guma
- foarfeca
- carton bleu special pentru felicitari si plic bleumarin (merci Rha;D - vezi ca iti zic de fiecare data!!)

- la lumina naturala-


- in soare-


- si la lumina "becului"-

Sper ca v-a placut felicitarea:)! ah.. si povestea, bineinteles: cei doi indragostiti calatoresc in avionasul de mai jos (cel cu aripioare de Cupidon). Scaunele din avionas sunt din nori pufosi,, iar cele doua mici creaturi de la mijloc sunt doua matze - cea tantosa din fata este Maggie si rusinosul alintat din spate Bono

0 comments :

Trimiteți un comentariu