marți, 30 august 2011

Layout de august

Hello!! Doar maine ne desparte de prima zi de toamna, 1 septembrie. Astazi voi scrie cateva cuvinte despre grafica pe care am folosit-o luna august pentru blog:)! Elementele centrale au fost: cornul abundentei, fairies, umbrele verde - si un mesaj verde de la noi pentru toata lumea.
De ce cornul abundentei, pentru ca banuiesc ca ati vazut unde anume se afla:). Pentru ca in luna august incepem deja sa facem pregatiri pentru toamna - iarna si recoltele bogate zicem noi, incep sa se adune. Eu una imi amintesc cu mare placere cum abia asteptam sa vina in piata cu ladite si cosuri pline cu legume si fructe proaspete gospodarii. Asa era in timpul copilariei mele (prin anii 80). Si se aranja un stand special langa piata propriu-zisa, ca sa admiram recolta imbelsugata. Cat despre piata... struguri de toate soiurile (romanesti), fructe -  piersici, pere, mere, gutui, nuci, pepeni, prune... (romanesti), legume (romanesti).... Si apoi rosii, cartofi, ceapa, vinete, gogosari, ardei gras, varza, conopida, porumb etc... tot ce doreai (romanesti).. Da, era tare frumos si gustos.. Si acum banuiesc ca se gasesc in piata o gramada de produse, dar cat de "romanesti" sunt, sau cat de bune... numai comerciantii stiu, lol.

 Photobucket



Cele doua zane (fairies) ajuta la strangerea recoltei;). Eu m-am oprit doar la fructe, sunt zanele fructelor: mere ("bot de iepure" si "golden auriu" lol), struguri, pere, prune si caise:D.


Pentru ca am visat atat, m-am gandit ca nu ar strica niste norisori pufosi pe care sa ne relaxam in aceasta luna torida de vara si musai, sa ne luam si o umbrela care sa ne tina umbra... Am luat-o verde, stim noi de ce:)!


Si nu in ultimul rand, avem un mesaj pentru toata lumea :)!! Sper ca v-a placut aceasta varianta a blogului! In mare nu am mai modificat structura, dar luna septembrie va fi o luna a schimbarilor si chiar daca acestea nu vor veni la pachet cu noile hainute din prima zi, pana pe la final se va vedea diferenta. Am lansat pe facebook un chestionar si va invitam sa il completati si voi aici (puteti vota variantele deja propuse, sau adauga alte idei/sugestii/propuneri. Multumim:D!!

0 comments :

Trimiteți un comentariu