luni, 18 iulie 2011

Bell's beauties

Am facut un mic experiment... Am niste sarma subtire aurie si am zis sa vad si eu cum este sa crosetezi sarma. Concluzia: amigurumi rules!!!! Nu, serios, pentru mine daca vreau sa ma si bucur ca ma joc cu croseta.. sarma nu este cel putin momentan o optiune (poate si pentru ca este prea subtire croseta, nu stiu). Dar ce a iesit din joaca mea, ce anume nu m-am hotarat inca si am trecut la categoria aplicatii, voi vedea pe viitor ce le voi rezerva, ziceam ce a iesit arata chiar dragut! Asa ca pe viitor nu este exclus sa mai incerc:


 Ah si apropo de nume.... de cate ori ma uit imi amintesc de rochita galbena a lui Belle dansand in frumoasa sala de bal a castelului Bestiei.
Ca veni vorba de film o sa il revad cat de curand si voi scrie despre el pentru ca este tema la concursul lunar organizat de cdb. Mi-ar placea sa particip si eu cu ceva... sa vedem.



0 comments :

Trimiteți un comentariu