sâmbătă, 2 iulie 2011

"10 lucrusoare care ma fac fericita"

Am primit o leapsa (virtuala ce e drept) de la Amy (Herbine) si ce trebuie eu sa fac acum.. este sa enumar 10 lucruri sau situatii care ma fac fericita :). Pe mine leapsa asta m-a facut fericita - e asa dragut sa te mai si joci din cand in cand!!! Merci Amy!!!

Inainte de a incepe sa enumar... am sa va invit pe toti sa luati leapsa... si sa raspundeti. Nu pot sa nominalizez ... pentru ca ar insemna sa fac o lista mai lunga decat cele 10 lucrusoare si nu vreau sa sar pe cineva - dar sa luati cu incredere, da?:). Abia astept sa va citesc.


10 lucruri sau situatii care ma fac fericita

 1. Sunt fericita cand sunt alaturi de cei dragi :).
 2. Sunt fericita cand pot face pe cineva fericit!!
 3. Sunt fericita atunci cand creez ceva (desenez, crosetez, margelesc, compun un articol etc).
 4. Sunt fericita cand ma plimb (pe jos, cu rolele, cu bicicleta -de cand nu am mai mers cu bicicleta!!... etc) sau merg in excursii. Si aici ma intorc la 1 pentru ca sunt si mai fericita cand ma intorc acasa la cei dragi:)).
 5. Sunt fericita cand fac fotografii !
 6. Sunt fericita cand mananc mancare facuta de Buni (yuuuummmmyyyy)!
 7. Sunt fericita cand cant, ascult muzica, dansez!
 8. Sunt fericita cand ma uit la un desen animat/anime/film bun sau citesc o carte!
 9. Sunt fericita cand scriu pe blog - e ca si cum as crea picatura cu picatura o lume minunata pe care o pot imparti cu cei care citesc si sper eu care aduce fericire.
10. Sunt fericita cand am cu cine sa imi impart fericirea (de exemplu acum, cand completez: sunt fericita ca mananc un covrig facut de Buni si ca il impart cu Dodo care e si el fericit:P).

2 comments :

Diana spunea... [Raspunde]

Ce frumosi sunteti! Ce fericit arata Dodo! <3 Si cum sa nu fie, cand e inconjurat de atat dragoste?! :)
Pupici!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Diana ahahaha - trebuia sa fac o poza pentru Revista Atelierul - la echipa si na, nu puteam sa apar fara dansul. Mi l-am si gatit: e cu lantucul cu inima la gat. :))) Si pozeaza cu mare stil ( a se observa cum tine labuta :P )

pupic!!

Trimiteți un comentariu