duminică, 12 iunie 2011

De colectie - Sandy si Mark

Hello!!! Bonjour!! Buna:P!!
Ce mai faceti? Saptamana trecuta am inceput sa scriu despre serial si am reusit sa (re)vedem cateva episoade:). Sper ca va face placere!! Stiu ca serialul nu este tradus, dar ca deobicei veti gasi dupa clipul video un rezumat (pe care il realizez eu dupa ce vad fiecare episod in parte.. :P). Azi am zis sa va arat ceva despre care am scris intr-un articol aparut in 7 aprilie 2008 - pozele au acelasi semnisor in coltul din dreapta ca si cea pe care v-am aratat-o duminica trecuta;)! - sora mea Rha realizase un fel de sigla foarte simpatica pentru respectiva perioada de colaborare.
Sa revin insa la brose, caci despre asa ceva este vorba:

Sandy si Mark
Photobucket
Photobucket

Din colectia mea (cam "rarita" din pacate): 2 brose unicat, realizate manual, venite tocmai din anii '90, nimeni altii decat Sandy si Mark!!! Ce lucruri dragute se faceau, nu?:)

0 comments :

Trimiteți un comentariu