miercuri, 11 mai 2011

Noi si.. Scrapper in Romania

Mai stiti voi "mazgalelile" acelea pe hartiute (pentru ca noi nu incurajam decat "mazgaleli" inofensive si care nu dauneaza mediului nici fizic, nici vizual!!) de genul: X plus Y = love? Ei bine si Copilarim cu Scrapper in Romania au o relatie la fel de frumusica. De fapt de cand ne-am cunoscut ne-am imprietenit pe loc! Si de atunci in fiecare luna ne dam intalnire pentru o noua provocare. De trei luni insa ne tot premiaza... Si noi ca niste copii cuminti suntem extrem de fericite!!
Dupa ce in Martie am fost alese cu Random ce e drept ca mari castigatoare ale unui premiu foarte dragut despre care am si scris aici si am primit bineinteles si insigna 
 
in Aprilie am reusit performanta sa ne situam in top 3 si sa castigam inca un premiu pe care il asteptam saptamana aceasta si despre care promitem sa va scriem mai multe cand ajunge. Si da, bineinteles o insigna:D:
Photobucket 
Am zis sa le mutam frumusel aici, pentru ca deja suntem in luna mai!! Luna mai ne-a adus insa un nou premiu - am fost alese GUEST DESIGNER - pentru urmatoarea provocare!!! Deci provocarea 13, a fost cu noroc pentru noi;)). Multumim SCRAPPER in Romania:)!!

photobucket

Pana la urmatoarea provocare insa mai este o luna. Asa ca ne pregatim pentru Provocarea nr.14: "Reteta de succes" - despre care puteti citi bineinteles vizitand blogul.

2 comments :

Mihaela Chirtes spunea... [Raspunde]

Felicitari pentru premii !!! Ti-am vazut lucrarile si chiar meritai sa castigi ;)
Iti doresc o continuare cat mai lunga a acestui articol ;)

copilarim spunea... [Raspunde]

Iti multumesc mult pentru gandurile frumoase!! Si eu te urmaresc cu placere! Felicitari si tie!! Abia astept sa te reintalnesc si pe scrapper la provocari:P !!
Rux

Trimiteți un comentariu