vineri, 20 mai 2011

Lidia - cu cantec si papusa!

Yuhuu!! Ce mai faceti?:) Eu tot aranjand pe aici pe la noi articolele am zis sa caut ceva noutati despre Lidia (in jurul lumii). Si am gasit genericul in franceza, varianta restaurata! Trebuie sa vi-l arat si voua:

(video via)

Si .... am dat intamplator peste o papusa atat de draguta!!! Promit sa caut poze si cu papusile mai vechi care o intruchipeaza pe blondina mare iubitoare de flori, dar pana atunci:

(credit foto)

Tanaaaa!!! Ei, ei?:P
E draguta nu? Mie imi place cum le-a iesit. Nu stiu daca la noi va ajunge in magazine, dar pe acest blog scrie ca poate fi trimisa si international. Si mai scrie asa despre ea:

Inaltime papusa: 18 cm
Va rugam sa i-o faceti cadou lui Rux  pentru ca merita!! Serios asa scrie, doar ca in magazin nu o mai au pe stoc:(.
Glumesc!!!!!!!  Nu scrie sa imi luati nimic!!! Ma amuzam si eu putin:P. Dar, daca va cumparati papusa nu ma supar daca imi trimiteti cateva poze cu ea ca sa le admir si sa vada si ceilalti cititori niste poze mai in amanunt si mai clare!
Pe curand!!

0 comments :

Trimiteți un comentariu